Accepterad z1ngo | Medlem ansökning [yrrol1022]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

z1ngo

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad är ditt discord namn? Z1n90

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Aron Svensson. Aron är 24 år gammal. Aron hade stränga föräldrar som inte lät honom gå ut sent om nätterna eller vara med dåliga kompisar. Det gjorde så att Aron satt hemma om dagarna och pluggade till sjukvårdare. Aron är en väldigt glad och trevlig person. Han kan vara hjälpsam och snäll. Arons dröm är att bli en sjukvårdare som hans mamma. Aron brukade följa med sin mamma när hon var på jobbet. Arons förebild är hans mamma. Aron har en vän som heter Jan och en bror som heter Adrian. Aron brukade vara med Jan och Adrian lite då och då men när han fick reda på att de var dåliga kompisar så ville han inte vara vän med dem längre. Aron gillar att vara med familjen på bio och massor av andra aktiviteter. Aron är ganska självständig och kan göra i princip allt själv som handla, diska, tvätta, sommarjobba och så vidare. När Aron var 19 år så dog hans mamma och pappa i en bilolycka. Under hela det året så var Aron ledsen och han började festa och dricka alkohol. Han skaffade sig dåliga vänner som tog in honom i massor av skit. Men när Aron var 20 år så slutade han att hänga med dem och han slutade dricka och festa. Aron började följa sin dröm att bli en sjukvårdare. Just nu är Aron glad, social och har ett varmt hjärta.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär är mycket självständig, glad och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs framtida planer är att plugga vidare till att bli en sjukvårdare och att hjälpa andra människor så som han fick kolla på när hans mamma gjorde det. Just nu jobbar han hårt för det och vill lyckas-

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och rolig rp samt att jag ser till att min rp är fel fri så att jag blir en förebild för andra som spelar i servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte själv ska vinna hella tiden utan man ska låta andra vinna senarios så att alla har roligt. T.ex. Om jag blir stoppad av polisen så ska jag stanna endå om jag har begått ett brott som t.ex. kört utan körkort eller snott en bil. Det ska vara roligt för både motparten och mig. Man ska liksom sätta sig i den andras position och tänka skulle det här vart roligt för mig?

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag är ny till Unive så jag har inte brutit mott regler här i unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm är att du dödare något oskyldig som inte har gjort något, Vdm är att du kör på folk eller använder något fordon som vapen. powergaming är att du inte rpar på skador eller kör för makt och pengar, Metagaming är att du tar information utan för spelet till spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är bra så

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka