Accepterad eylo1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eylo1

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029963689

Ditt Hex-ID: steam:11000013fc24ba9

Vad är din discord tagg? eylo42

Vem var det som bannade dig? Secur-Tzx

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-01-28 184045.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte och jag har absolut inte använt mig av fusk, jag har precis fått medlemskap så det hade varit extremt dumt av mig att fuska nu under min provperiod.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad minns jag att jag skulle hämta ut en bil hos bärgaren, men eftersom den inte var där bestämde jag mig för att gå där ifrån. Helt plötsligt disconnectades jag från servern och det stod "You have been permanently banned" TNZ external cheat detected sade den. Jag fattade ingenting och blev helt förvirrad eftersom jag inte hade fuskat eller brutit mot några regler.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror absolut att det var en felaktig ban, det kan såklart varit någon app som orsakade detta eller något sådant, men fusk var det inte. Fuska skulle jag aldrig göra, det förstör ju hela poängen med RP. Innan bannen gjorde jag inget speciellt som hade kunnat orsaka detta. Så jag förstår uppriktigt inte vad problemet är. Jag blev nyligen också unbanned på discord servern, och det var också något felaktigt. Skulle verkligen uppskatta om ni ser över detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har som sagt varit bannad på discord, vilket var en felaktig bann, jag blev unbanned några dagar senare efter jag upptäckte det. Också fick jag en temporär bann en gång då jag av misstag råkade köra över någon, vilket inte var med mening, vilket han trodde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns inget jag hade kunnat göra annorlunda eftersom jag RP:ade precis som vanligt. Jag öppnade varken några appar eller fusk, som han som bannade mig tror. Jag blir verkligen förvånad över detta. På heder och samvete jag fuskade inte. Det var heller inga regler jag bröt mot, jag kan reglerna ganska bra, så om det hade varit något sådant hade jag vetat det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, förutom hur man skriver en överklagan. Jag hade ytterst uppskattat en unban. Som nämnt redan flera gånger, vilket jag vill betona är att jag aldrig skulle fuska. Jag har aldrig fuskat i några spel eftersom det förstör syftet med att RP:a.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka