Shortlist Eylo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Eylo

Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Madi

Ditt discordnamn: eylo.29

Ange ditt födelsedatum 14 September 2011

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag ser mycket moddare och lallare på servern just nu. Jag kommer att lösa detta genom att speca mycket i sandy då jag vet att alla fuskare är där. Hur jag vet det är för att jag har skjutit där på en tid när jag var med ett gäng och vi hade krig med dem då såg jag mycket folk som har fusk men kan inte bevisa det så nu har jag trötnat på fuskare och ska speca och lägga tid på servern och hitta dem för att jag märker att det förstör mycket för andra spelare på servern som försöker ha roligt och rpa men fuskare förstör som idag det var moddare på torget och sandy sjukan.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är mycket ooc som pratas och mycket moddare på kvällarna. Och jag som är en aktiv staff tror jag kan lösa det genom att hard specca folk och bannar dem som gör fel. Det jag kommer att bidra är endå mycket speccande.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och staff teamet kommer försöka att lösa det genom att speca mer i sandy och banna dem som har vapen på sig utan krim då det visar sig att dem är ofta moddarna på servern som är bara för att skjuta och lägg upp montage vilket är otorligt p12 betende.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt för mig att agera och vara professionell som staff för att inte få spelarna att tro att det inte finns staffs som bryr sig. Jag vill att spelare på servern ska hoppa support när nån gör fel och få återgärder för det dem har gjort. Och som staff som man inte vara korrupt i vilket sitvatuion som helts rätt ska va rätt och fel ska vara fel.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer inte rpa mycket och spendera liksom 6-8 timmar på staff arbete per dag

Hur länge har du spelat på Unive? vintern 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit sv inte staff men kan mycket kommandon

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej är redo på mycket

Shortlist.

Tillbaka