Nekad Eylo đŸ€— | Ban Överklagan [Emilia]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199481896082/

Ditt Hex-ID: 11000015ab23c92

Vad Àr din discord tagg? eylo.26x

Vem var det som bannade dig? 320 klaksko ban

Bild pÄ banmeddelande: SkÀrmbild 2025-05-25 134056.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Jag har blivit bannad för att jag valde att komma in i unive och skjuta för att sedan lÀgga upp montage och liksom kortfattat bara vara en jobbig p12 som luktar kiss men nu har jag förÀndtats och inte ha kört fivem pÄ ett bra tag men nu har jag börjat spela igen och vill verkigen börja spela seriös rp och inte bara lalla för jag mÀrkerr att skjtua och göra montage kommer inte ta mig nÄgonstanns men om jag rpar serisöt pÄ riktigt sÄ tjÀnar jag att jag har kul fÄr upptÀcka ny saker och utverkla mitt spÄrk och hur man socialserar sig om jag ska va Àrlig nu Àr jag 15 Är och har börjat att se vad livet utgÄr av och hur man ska bete sig och inte skÀmma ut sig pÄ internet och lÀögga upp montage hoppas du försÄr mig jag vill verkligen komma tillbaka och visa vad jag gÄr för jag pallar verligen inte vara bannad till nÀsta Ärs vinter dÄ kommer jag sÀkert ha slutat att ens spela för jag kommer ha moppe och sattssa pÄ livet. Jag hoppas om att fÄ ena andra chasn för min handlingar för nÀstan ett Är sedan

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. det var abslout ingen felaktig ban för mina handlingar var som en p12 som luktar kiss och tycker att jag sjÀlv inte betede mig men nu vill jag ha en ny chans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag har blivit bannad ett par gÄnger men jag tar alltid lÀrdom av mina bans som man entiligen ska göra som vissa inte gör men jag har tagit lÀrdom för att jag inte har spelat fivem pÄ nÀstan 1 Är enda sen jag vart bannad men nu har jag börjat spela igen och vill komma tillbaka och bannen tycker jag stÀmmer rtill 110 % men jag skulle jette gÀrna vilja ha en ny chans

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Jag hade kunnat gjort annorlunde genom att inte lÀgga upp montage och inte vartit en Àcklig p12 som bara vill göra montage för jag kommer ingenstans med det det blir bara trÄkigt för andra som jag kan förstÄ för nu har jag börjat spela pÄ en rp server seröist men det Àr folk som gör rpn dÄligare sÄ fort jag vill göra ett roligt scenario med nÄgra sÄ ska dem alltid förstÄra och det pÄminner mig om hur jag brukade förstöra för andra nu inser jag vad jobbig jag va och önskar jag mig att jag aldrig va en sÄn spelare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunde genom att inte lÀgga upp montage och inte vartit en Àcklig p12 som bara vill göra montage för jag kommer ingenstans med det det blir bara trÄkigt för andra som jag kan förstÄ för nu har jag börjat spela pÄ en rp server seröist men det Àr folk som gör rpn dÄligare sÄ fort jag vill göra ett roligt scenario med nÄgra sÄ ska dem alltid förstÄra och det pÄminner mig om hur jag brukade förstöra för andra nu inser jag vad jobbig jag va och önskar jag mig att jag aldrig va en sÄn spelare

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Jag har lÀrt mig att inte bara skjute och göra montage för att det tar mig ingenstans utan att rpa tjÀnar jag kunskaper och mitt ordförÄd blir bÀttre och sÄ lÀr jag mig mer om livet

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja förstÄr

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka