Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198873684074/
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Borglund
Vad är ditt discord namn? Exs3c
Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2004
Berätta om din karaktär. min karaktär är 16 år, arbetslös, gillar bilar, ingen direkt intressant bakgeund
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har aldrig spelat på en rp server, vill testa ett tag och se om det är kul
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? verkar som en väldigt bra server med bra support
Hur hittade du Unive? genom en streamer på twitch
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli en seriös spelare som köper och säljer bilar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli en av dem största inom bil community
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Borglund
Vad är ditt discord namn? Exs3c
Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2004
Berätta om din karaktär. min karaktär är 16 år, arbetslös, gillar bilar, ingen direkt intressant bakgeund
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har aldrig spelat på en rp server, vill testa ett tag och se om det är kul
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? verkar som en väldigt bra server med bra support
Hur hittade du Unive? genom en streamer på twitch
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli en seriös spelare som köper och säljer bilar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli en av dem största inom bil community
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej