Accepterad Lucas malm | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas malm

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alessandro

Vad är ditt discord namn? m0zz3

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lucass malm 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, trevlig och lugn.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lucas hade en normal barndom och ville jobba som mekaniker när han blev stor för han älskar bilar och hans favorit bil är Lamborghini för han sa att dom var snabba. Men hans pappa hade en gammal Ford som han mekade med och då fick Lucas vara med och titta och kanske ibland hjälpa till. Men han var mycket älskad av sin pappa och var stolt över han. Men mamman var alltid sur på han och tog han aldrig seriöst och ville bevisa till sin mamma att han någon gång skulle få en Lamborghini och att mamma skulle bli stolt över han sa han alltid till sin mamma men hon bara sa att det var skitsnack. Men Lucas hade det var i skolan och hade många bra betyg och hade enkelt att skaffa vänner för han var så trevlig och snäll mot alla. Men han fick höra att hans pappa dog när Lucas var 17 år innan han ens hade tagit studenten. Då hade Lucas det jobbigt utan han för det kändes så ensamt och jobbigt att inte ha någon man kan lita på längre sa Lucas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra unive till en bättre plats med bra rp. Jag gillar att jobba i fivem det är en utav det grejerna jag gör som mest. Då ställen jag jobbar på kommer att ha öppet ofta. Jag vill utveckla rp på unive som att leva mig in i rp som det är jag i värkligheten.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att bara inte du ska vinna på scenarion. Till exemple att ifall du blir jagad av polisen och din bil är mycket snabbare så ska du inte köra allt vad man kan ifrån. Därför att man vill ha en lite mer rolig rp att polisen inte tappar intresset av att jaga dig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag görde någon gång Vdm när jag var ny på fivem vilket some ledde till en 7 dagars ban som inte var så kul.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm Det är ifall man skulle använda fordonet som ett vapen utan en leddning. eller döda någon med bilen så bryter du då mot Vdm reglerna. Metagaming Är när man spelar i server men samtidigt sitter och pratar med någon i discord.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har över 500 timmar på fivem 90 % av tiden har jag kört på unive.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka