Accepterad Exritez | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Exritez

Aktiv Medlem
Meddelanden
757
Reaction score
72
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Ditt discordnamn: Exritez#0018

Ange ditt födelsedatum 14 Mars 2006

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff då jag har väldigt mycket erfarenheter inom rp då jag har över 2000 rp timmar på fivem. samt så har jag nog runt 800 staff timmar. Jag har även varigt staff väldigt länge på Unive innan och jag tycker att jag har gjort ganska bra ifrån mig. Jag tycker även att jag kommer kunna föregå med ett gott exempel när jag väl rpar vilket jag inte kommer göra så ofta. Jag har även fått väldigt mycket tid över nu så att jag kommer kunna fokusera en hel del på staff arbetet vilket betyder att jag kommer kunna vara ganska aktiv både på servern och på hemsidan/discorden. Jag vill även vara med i det teamet som gör Unive bättre. Jag vill vara med och göra skillnad och göra Unive till något ännu bättre än vad det redan är idag. Jag är väldigt driven och jag går alltid all in på de utmaningar som jag får möjlighet att ta mig ann. Jag har även utvecklat väldigt mycket som person sedan jag va staff innan och därför så kommer jag köra bra och korrekta beslut som jag kommer att kunna stå för till 100%.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Det är helt ifrån dag till dag men på helgerna så nästan hela dagarna och på vardagar så mellan 17:00-23:00 kanske vilket som blir ungefär 6 timmar som jag kommer kunna vara aktiv ig men jag är alltid aktiv på hemsidan och i dc.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2020

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag eftersom att jag varigt staff vid ett antalet tillfällen och jag har varigt rätt högt uppsatt innan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag har varigt jobb ansvarig en hel del innan så jag har börjat tröttna lite på det men behövs det så kan jag alltid jobba med det ändån :)

Senast ändrad:
+rep, Kan sin grej, varit mod tidigare samt helper flertals gånger.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka