Accepterad Exritez | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Exritez

Aktiv Medlem
Meddelanden
757
Reaction score
72
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob Niklasson

Ange ditt födelsedatum 14 Mars 2006

Vad heter du på discord? Exritez#6666

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 17-23 på vardagar

12-05:00 på Helger

Hur länge har du spelat på Unive? snart 1 år

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt skulle jag främst underlätta för staffsen. Detta genom att jag kan kicka de personer som lallar och bryter mot unives regler. scenario: *en person har inget skin på sig*. då skulle jag först skriva till personen att hen måste byta kläder. Det andra jag skulle göra är att kicka personen med anledning "du behöver byta kläder". Ifall hen inte skulle göra det kommer jag använda mig utav svban på personen Ifall jag vore servervakt skulle jag även se till att de som enbart har syfte att förstöra skulle skickas på direkten. Ifall jag ser någon sno en bil på till exempel torget och sedan köra på en stor folk grupp (suntförnuft, VDM) skulle jag först svbanna personen. Detta är för att förhindra att hen hinner förstöra för mer än hen redan förstört för. Jag skulle även klippa det hela med medal och visa för en staff så att personen kan få en längre ban då Svban enbart varar i 1 timme. Ibland när man inom sjukvården skall använda hlr fungerar det ej pga bugg.
Ifall jag ser bilar som är trasiga längst vägen eller bara dumpade skulle jag dva bort dem då de tar upp plats på servern som kan skapa lagg. De har oavsett inget syfte så länge inte någon står vid bilen men då kommer jag självfallet ej dva den. Detta skulle även underlätta för staffs då man slipper göra en report som handlar om så små saker som enbart kastar bort staffs tid. Jag tycker det är bättre om staffs kan hålla mer fokus på viktigare saker som t.ex. ansökningar eller större bans och reda ut saker, samt utveckla servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag hade kunnat bidra mycket med min kunskap angående regler och mitt sätt att tänka i olika scenarion. Jag hade t.ex kunnat kicka folk som inte sköter sig och även då ge dem en varning innan jag kickar dem i ooc chatten. Jag hade även kunnat bidra med att ta bort bilar som bara står eftersom att det är helt ologiskt att dem står mitt i vägen. Jag ska även göra mitt bästa för att underlätta för staff teamet. Jag vill även ge nya spelar på servern en möjlighet att lära sig i början eftersom att alla är nya någon gång, så darför tänker jag ge dem en varning i ooc chatten och om dem fortsätter kommer jag att kicka dem.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer bidra med att få bort alla personer som bryter mot regler samt inte kan bete sig. Jag tycker också genom detta så lär sig folk att dom inte ska göra dessa saker igen och då lär dom sig av sina misstag och då kommer dom i framtiden hålla en högre rp nivå på det sättet kommer alla på servern ha en bra tid och de kommer märkas att de hålls en hög rp nivå. Jag tror även att jag kommer kunna underlätta väldigt mycket för mods samt trainees genom att jag också kan hålla koll på vad som händer så allt går rätt till. Jag kommer även dva bilar som står mitt på vägen samt andra ställen för att servern ska få så bra kvalite som möjligt och alla ska kunna ha roligt!

Varför ska just du bli servervakt? Jag anser att just jag ska bli servervakt för jag håller en väldigt hög rp nivå samt jag är väldigt aktiv och kan ofta hålla koll så allt går bra till och alla följer reglerna och om det inte gör de kommer jag såklart göra åtgärder som till exempel /svban eller /kick och ge dom en anledning så dom lär sig av sina misstag. Jag tycker även searvern är väldigt rolig och de hade vart extremt kul att kunna vara med och utveckla servern. Jag kommer även att dv bilar som inte används och står i vägen för att minska d sync samt lagg på servern. Det är ofta d sync förstår rp så de väldigt viktigt att dva. Jag clipar även ofta så man har bevis till allt som händer.

Varför vill du bli servervakt? För jag tycker det är väldigt viktigt med hög RP nivå vilket jag känt från start när jag började här på Unive. Då jag är en seriös spelare som kan ta återgärder när det behövs/krävs. Jag vill även hjälpa till så att servern går åt rätt riktning både FiveM servern och discord servern. Så att vi tillsammans kan växa och skapa bra scenarion och ett bra community där vi inte tar IC bråk till OOC. För jag tycker alla bara ska ha kul och inte påverkas av negativa spelare. Därför tycker jag att Servervakt rollen skulle passa bra in på mig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan alla kommandon då jag varigt staff och servervakt innan

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Blev DC bannad för att Philip fick reda på att jag var staff på en annan server ( fast jag inte va det ) och då bannade han mig. Men har fått reda på i efterhand att det var någon som gjorde ett fake konto som hette samma sak som mig och blev staff på en annan server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka