Accepterad Ex1st3nce | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ex1st3nce

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199064601979/

Ditt Hex-ID: 110000141d2d57b

Vad är din discord tagg? skane4874

Vem var det som bannade dig? filiri

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade ett polis vapen som jag hade hittat och skjöt någons däck vilket var väldigt dumt, och detta kommer aldrig att hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde i min bil sen så fick jag syn på något som var på marken och då visade det sig att det var ett polis vapen så jag plockade upp det och tanken var att jag skulle lämna in det men sen så körde jag runder lite och glömde bort det, och sen så stötte jag på en kille som råkade köra in i min bil och då tröttnade jag och då gjorde jag något som var väldigt dumt jag hoppade ut ur min bil och skjöt ett av hans däck vilket jag såklart absolut inte ska göra för att jag får inte ens bära ett vapen då jag inte är krim. men detta kommer aldrig mer att hända

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej bannen är inte felaktig staffen gör helt rätt och jag förstår varför jag är bannad men jag har tagit lärdom nu får de har gått någon dag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare och då har jag tagit lärdom av det och i detta fallet så har jag också tagit lärom av händelsen för jag vet konsekvenserna och det var väldigt dumt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte bära ett polis vapen överhuvudtaget utan istället ringt polisen och säga att jag hittade det på gatan, och inte plocka upp det för att skjuta någons däck

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har tagit lärdom av detta och det kommer aldrig att upprepas igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att den blir nekad ifall jag försöker försnabba ärendet.

Bilden verkar ha buggat jag vet inte vad som hänt med den men det går att trycka på den så kommer man till bilden på min bann

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka