Nekad Ex1st3nce | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ex1st3nce

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199064601979/

Ditt Hex-ID: 110000141d2d57b

Vad är din discord tagg? skane4874

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde helt fel och jag förstår 100% varför staffsen valde att banna mig men jag hat tagit lärdom och detta kommer aldrig mer att ske

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på torget och så kom det en kille som började kalla mig h-unge och massa sånt utan att jag ens pratat med honom och då lackade jag vilket var väldigt dumt imed att de fick mig att skjuta mot honom vilket jag inte ens får, detta var väldigt dumt och kommer inte till att ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker bannen är korrekt då jag gjorde något som man inte får men jag har tagit lärdom av detta nu och de kommer aldrig till att ske för jag känner att jag mognat till nu för jag vet konsekvenserna till sånt här.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare men inte för samma saker och jag har tagit lärdom av det och detta var den sista gången något sånt här skedde för jag är fullt medveten om konsekvenserna nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte haft ett vapen på mig överhuvudtaget imed att jag inte får ha det och verkligen inte använda det, jag hade kunnat göra allt annorlunda och jag kommer göra saker annorlunda i framtiden

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut har jag lärt mig jag vet alla konsekvenser och liknande saker eller otillåtna grejer överhuvudtaget kommer inte till att hända mer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att den blir nekad ifall jag försöker försnabba ärendet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka