Accepterad Ewic | Medlem ansökning [Bergman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ewic

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? _ewic_

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Hej! Jag heter Erik Larsson, är 39 år, lite knubbig och oftast glad och positiv. Jag blir lätt irriterad när saker inte går som jag vill, men det går över snabbt. Jag har jobbat som polis i Ystad i Skåne under större delen av mitt liv. Jag har bott på några olika ställen och träffat nya människor, men inget har känts så bra som att vara i UNIVE. Nu har jag bestämt mig för att flytta tillbaka till Unive, där allt känns mer som hemma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en högre Rp standard än vad många på unive är vana vid så jag har testat på många olika Rp servrar under de senaste åren och även spelat med mycket hög Rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för att vinna scenariot utan att mån låter motparten vinna scenariot för att utveckla ett roligare Rp

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes! exempel är t.ex. Regler mot RDM, VDM osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes jag har över 2000 timmar på Rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på Multistaden/Unive nästan sedan den öppnade för över 4 år sedan, detta gör att jag känner servern bättre än andra spelare som inte spelat lika länge som mig

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka