Nekad evox | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

evox

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
242
Reaction score
220
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199180884911/

Ditt Hex-ID: 110000148c12baf

Vad är din discord tagg? evox22

Vem var det som bannade dig? Target

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-06 205704.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? såhär var det jag var i grove street och såg några skjuta jag ser en kille som springer helt öppet på öppen gata och jag siktade på han när han sprang jag använder absolut inget aimbot skulle aldrig göra det då jag spelat på unive under en längre period och varit staff x antal gånger så är trogen mot unive och skulle aldrig vilja förstöra för server då jag spenderar mestadels av min tid på unive jag kan förstå att det kanske såg konstigt ut från en annan synvinkel men det var inte så jag såg det jag bara siktade på han och sköt inte ens och ut pc check eller något blir jag bannas

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. som sagt jag riktade på en kille som sprang helt öppet under pågånde skottlossning som polis har jag i plick att få stop på det så jag riktar på han men skött aldrig då jag kunde ha missat och träffat något annat så jag bara siktar på han sen hoppar in i min bil och sedan blir jag bannad utan pc check och allt så det var inte ens en självklar het att jag fuskade utan det var bara vad target trode

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja från min sida var det en ogiltig ban då jag inte fuskade sen kan ju alla ha olika syn på saken och det respekterar jag till 100% men som sagt skulle ALDRIG fuska på unive då jag tycker unive är skit kul och skulle inte vilja förstöra

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. gör mycket impulsiva saker men har lärt mig och hantera det och sen blir jag sällan bannad då jag inte tillför några problem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja asså jag hade ju kunnat sagt till target i pm att snacka djupt om händelsen och vissa att jag inte har något i mina filler för att det kan ju fel ibland target är inte häller mer en än människa och han ska också kunna få göra fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut jag ska ta det med personen som bannade mig och faktiskt prata med han på ett ansvarsfullt och respektfullt sätt så vi kan förstå varandra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag förstår kommer ej på frågan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka