Accepterad Evilgejf | Ban Överklagan [boten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Evilgejf

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198123998511/

Ditt Hex-ID: steam:110000109c25d2f

Vad är din discord tagg? evilgejf

Vem var det som bannade dig? Moose

Bild på banmeddelande: Banbevis.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han trodde det var fel att dubbel handfängsla.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försötke sätta på handbojor medans Scar Face var tazerad och då lyckas han bryta sig ut ur dom, sen tazera jag han igen och då siktade 2 kollegor medasn en annan satt på handbojor och han valde då att bryta sig ut igen. Då valde jag att dubbel handfängsla eftersom han försökte abuse vårat handbojor system så han blev arresterad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vi har tillåtelse att sätta på dubben handbojor ifall han till exempel bryter sig ut flera gånger under dumma situationer eller ifall flertal poliser siktar på han och han fortfarande försöker bryta sig ut. Så jag valde då att göra så.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ett par gånger förut men länge sen och kan ej se dom eftersom jag inte kan komma ig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej, ifall jag inte hade gjort så skulle han forsätta om och om och om igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kanske ringa staff o få han bannad istället men det skulle också få bort med ett scenario så tror jag gjorde bästa valet för situationen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka