Accepterad Evilgejf | Ansökan till Servervakt [Simmekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Evilgejf

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad heter du på discord? Evilgejf#2311

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Osäker i tillfället eftersom skolan börjar snart och inte fått mitt schema. Men skulle satsa runt 17:00 - 22:00 på skol dagar och
13:00-22:00 på helger

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen runt Januari förra året

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/953294610334093392/1068623415768002660/image.png Jag kan först förklara mina bans. Min först ban var sann och det var innan jag började RPa. Min andra var falskt och han råkade banna fel och den tredje var falsk och blev unbannad väldigt snabb efteråt

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är någon som representerar servern och är ett bra exempel på hur man rollspelar och beter sig på servern.Jag tror också personligen att servervakter finns för att boosta allas RP och göra scenariot så roligt som möjligt.Så servervakter är lättare sagt än gjort, lättare för personalen så att de kan arbeta med viktiga scenarier och uppdrag och göra RP ännu bättre

Varför vill du bli servervakt på servern? jag är inte en lallare. Jag har RP polis sen Februari förra året och kom tillbaka till polisen tididgare det här året. Så jag ser konstant att folk lallar så därför kan jag se till att stoppa sånt här innan det blir för dåligt. Jag vill alltid hålla en hög RP på servern och jag tycker att det här skulle göra servern bättre. Men med mina erfarenheter som servervakt och hur seriös min RP är så tycker jag att jag skulle passa perfekt som servervakt. Jag kan också stå från en neutral punkt i situationer och inte beteer mig barnslig om jag till exempel skulle dö. Jag tar det som det kommer och bara skulle använda mina servervakt perms för att förbättra RPn och inte använda den för min egna själ

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. De går båda hand i hand.Den här gången kan vi använda två olika scenarier.Det första kan vara att du inte orkar få mat, vatten eller så tappar du lite hk och återställer dig själv så att du inte behöver köpa saker för att fixa det.Det här är övergrepp.Då kan du ta id-peaking.Jag är en polis och om jag bär /toggleid missbrukar jag min perm vilket kommer att få den avstängd och jag kommer att bli avstängd.Korruption är svårt att säga utan att bli misshandlad i slutändan, men lättare att säga att man använder perms man måste vinna, till exempel scener.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka