Nekad EversPeppa | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EversPeppa

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? PEPPA PIG

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rolf Trovsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,Hjälpsam,hårdjobbande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: ja Rolf Trovsson har haft en väldigt tuft och hårt liv innan hans pappa var i missbruk och hans mamma hade svårt att ha råd med rolf och hans lillebror. så när han var ung så var han tvungen att sätta sig i jobb för att hjälpa sin mamma att hålla ihop familjen. rolf har då aldrig trot på nått nått krimenelitet för han har behövt jobbat hårt när han var yngre och hjälp sin mamma från sin missbrukande pappa och i framtiden så vill han bli stor och mäktig i staden med respekt från sitt hård jobbande och för all sin snäll het som han bidrar med. sen så har han också som mål att bli högt uppsat i sitt jobb och känna respekt igenom sitt jobb och skaffa en familj och låta dem absolut inte ha de livet som han hade när han var mindre och då vill han hjälpa de så gott de går med att känna pengar och få folkrespekt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till servern med att ha seriös rp och såklart realisktisk rp och jag försöker mitt bästa att ha rp senariot så högt som möljigt inte bara för mig men för alla andra oxå. och jag är väldigt kreativ och kan komma på massa egna ideer så att serverns rp blir så högt som möljigt och jag försöker att andras rp väldigt högt. jag är väldigt mogen i sättet jag spelar fivem och tar reglerna seriöst så inte jag bryter mot regler eller gör rp dålig jag har också väldigt hög försåelse för serverns regler och rp nivå och att man ska följa reglerna för att få rp så hög som möljigt annars så blir man bannad. så jag bidrar med bra rp, kreativ, seriös pr som då gör att serverns rp blir rolig för alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för mig så innebär det att spela för motpartens vinst att jag inte ska bara fokosera på att sätte mig själv före alla andra alltså att vinna senariot utanj att jag bygger upp en bra och realiskisk senario för alla som är med i det jsg försöker oxå att ge min motpartner utrymme för att aggera samtidigt som jag själv bidrar till att senariot får ett hög rp som möljigt. så jag ser rp som någat man skapar tillsamans när man väl är i ett senario så b¨åda kan få ett nått till rp så den ska bli så hög som möljigt. då försöker jag aldrig att gena iväg från ett senario hellre att jag går ditt och gör så att rp blir som högt som der bara går för både mig och de andra

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jaa de klart alla har ju någon gång brutit mot reglerna och jag bröt den med att jag råka ta ens gäng bil utan att jag visste om det men jag fick då bara en varning så jag lärde mig att verkligen kolla på vems bil så de absolut inte är en gäng bil

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? meta gaming och det är att jag använder information som jag inte har fått ifrån server ig utan att vi säger att jag kollar på nåns stream och han har en glock på sig sen springer jag upp till han ig och säger jag jag vet att du har ett vapen. så de e att du använder iformation som du har fått utanför ig. powergaming är att man inte aggerar på sin rp som att jag och en till krockar och jag aggerar inte på mina skador jag bara kör iväg som om inge hände och de e då att man inte håller rp hög för att om du skulle krocka i verkligheten skulle de nog gö väldigt ont och då skulle man reagera på sina skador och det är samma här att man sak reagera på sina skador för att hålla rp hög.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jo jag har hög försåelse för rp har spekat på xr och har vart med och drivit några så jag vet hur det är med regler att man ska följa dem så man innte blir bannad sen så kan jag också om att hålla en rp hög och jag bidrar med väldigt hög rp hela tin och jag hoppas verkligen att jag klarar ansökan.

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompleterat din ansökan i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka