Inaktuell Evelios_issa | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Evelios_issa

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 8 September 2006

Vad heter du på discord? Evve #746

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 400

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer att vara väldigt aktiv.
På vardagarna kan jag spela typ 4 timmar och på helgen nästan hela dagen beroende på om jag ska göra något irl.

Vad heter du? Erik adolfsson

Hur gammal är du? 27

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis eftersom att jag är redo för en större uppgift och ett större steg i mitt liv. Jag vill bli polis för att ställa allt till rätta eftersom att jag tycker att det är många som bryter mot lagar och helt enkelt struntar i lagar. jag har vart med om många slagsmål där jag inte kan göra någopt eftersom att jag inte är polis. Men om jag blir det kan jag ställa allt till rätta eftersom att jag nästan är vaken hela tiden och älskar att jobba. Min pappa var polis en gång i tiden och mitt enda mål var att en dag bli som honom. Men tyvärr hann han inte leva långt som polis då han dog som 30 åring. Där väcktes en väldigt stor känsla i mitt hjärta där jag verkligen ville bli polis.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste med yrket tycker jag är att vi ska ta hand om sämhället och göra staden till en säker plats att vara på. Man ska inte vara rädd för att gå ut på kvällen själv eller vid något tillfälle, och det är polisens jobb att sköta. Jag tycker att jag är redo för att ta en större uppgift och för att hålla samhället tryggt och säkert att leva på.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet väldigt mycket om yrket eftersom att min pappa var polis och ibland tog han med mig till kontoret där han lärde mig vad allt runt hans midja var och vad de användes till. Han lärde mig att man måste vara lugn och aldrig vara stressad som polis eftersom att då går det alltid fel.

Har du några tidigare erfarenheter? Som sagt har jag mycket erfarenheter eftersom att min pappa var polis en gång i tiden och han lärde mig att han visste om polisbranschen.

Hur är du som person? Jag är en väldigt lugn person som min pappa var. Jag tycker inte att våld löser något och mitt största vapen är min mun. Jag löser allting med mun genom att prata. När det är bråk stoppar jag alltid bråket genom att prata med dem och övertygat dem om att det de gör är fel.

Är det något vi bör veta om dig? En grej är att jag gillar att jobba med mina vänner och en av de Magnus Gren och jag skulle bli väldigt glad om han och jag blev godkända och kan jobba med varandra.

Tillbaka