Accepterad Evelios_issa | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Evelios_issa

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199202227874/

Vad är ditt namn i verkligheten? Evelios

Vad är ditt discord namn? Evelios_issa #4746

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2007

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Evve issa, Evve är en väldigt känslokall person som ofta väljer fel vägar. Evve hade väldigt mycket problem med familj, skola och vänner när han var yngre, när han var 15 år hoppade han av skolan eftersom att han inte tyckte att det var något för honom. När han hade hoppat av skolan satsade han på att bli en framgångsrik säljare. Han började med att sälja saker han inte behövde hemma som t.e.x gamla kläder osv. Denna ide gillade inte hans föräldrar så dem förbjöd honom från att sälja mer. Detta tyckte Evve inte om så han flyttade hemifrån redan i 15 års åldern. Han fick flytta in på gatan och leva som ett gatubarn. Efter två år som gatubarn var han 17 år gammal och bestämde sig för att ta tag i sitt liv och att börja jobba. Han gick till flera olika ställen och frågade om han kunde få jobb men det blev bara nej efter nej eftersom att han inte ansågs vara bra nog för att jobba på dem ställena. Tillslut fick han äntligen ett jobb men det va ett väldigt dåligt jobb där han slet mycket och fick inte mycket betalt. Det var som mekaniker men han fick inte jobba som alla andra utan han fick göra skitjobbet som att rengöra bilarna, städa hela lokalen och allt det som dem andra inte orkade göra. Han jobbade som mekaniker i några år men sedan fick han jobb som reporter som han är än idag. Evve har alltid brunnit och älskat bilar och hans drömjobb är att jobba med bilar, därför jobbade han som mekaniker, slet ihjäl sig, och nu jobbar som reporter för att en dag ska hans mål att jobba med bilar att gå i uppfyllelse.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag kan bidra med bättre rp till servern. Jag är också väldigt aktiv i servern då jag bidrar ännu mer. Jag kommer och är aktiv nästan varje dag i veckan om inte jag får hinder med träningar och sånt. Jag vill också bli medlem för att jag inte ska spela och vara begränsad som t.e.x kan jag inte jobba på alla ställen jag vill osv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad av Unive är hur allt är så veklighets baserat så att det blir hundra gånger roligare att spela på. , Jag älskar hur hög kvalité av rp det finns i servern och det finns nästan ingen som jag mött som failrp:ar. Jag vill också bli så bra som möjligt på att rollspela och jag tycker unive är det bästa stället för att bli bra på att rollspela för att man kan ta lärdom att tips från dem andra man möter.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom olika twitch streamers som t.e.x Cosmo_bt, Drobz1, Ipraed, H3llgren och massa andra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att utvecklas väldigt mycket inom det och bli så bra som möjligt eftersom att det blir roligare att spela med någon som rollspelar för fullt och väldigt bra. Mitt högsta mål med mitt rolspell är att vara felfri och göra rätt handlingar hela tiden, men det kommer att bli svårt så jag behöver träna väldigt mycket och jag tycker inte att det finns ett bättre ställe en unive för som jag nämnde tidigare kan man ta inspiration av andra som rollspelar för att bli ännu bättre på det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att få ett bra jobb som t.e.x falck där man lagar andras bilar som jag tycker är väldigt kul och dessutom kan man laga sin egna bil som underlättar väldigt mycket. Jag vill också få fina bilar, ha fina kläder och kanske en partner till och med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Tillbaka