Nekad Fille.50 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille.50

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip eklund.

Vad är ditt discord namn? 50.fille

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Filip Josefsson, är 23 år och född 2002.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär är väldigt nyfiken, omtänksam och sprider bara glädje.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs barndom var väldigt tuff där hans föräldrar var missbrukare och inte tog hand om honom i Syrien, Sedan flyttade han till Sverige och fick bo hos en familj och han trivdes väldigt bra där med sin nya familj i Sverige. Men när han sedan fick fel syn på livet och började han leka kriminell och sedan så vart han de pga sina vänner som var kriminella och även missbrukare. Men så kom det en dag då han tänkte till rejält och började ta tag i sitt liv och ville skaffa ett jobb med en bra lön så då vart hans mål att jobba och nu är målet att jobba hårdare och hårdare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Sprida glädje och hjälpa nya användare som inte har så mycket erfarenhet om RP. Jag kan bidra till en seriös RP upplevelse där alla ska ha kul men även inte lalla runt och vara seriösa som om det vore IRL.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte är självisk och tänker på sig själv utan att man spelar så att motparten vinner så den personen också får ha roligt och för att göra det så realistiskt som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, Jag bröt mot regeln VDM genom att köra på en person som inte hade gjort något mot mig, det var ett misstag av mig men lärde mig av mitt misstag och har inte gjort om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, innebär att man kör på/in i någon utan att ha en förklaring eller en bakgrund till varför. Copbait, Att man försöker få polisens uppmärksamhet genom att säga eller ringa och säga felaktiga grejer så polisens uppmärksamhet kommer på dig. Reaction RP, att man ska reagera med rimliga känslor utifrån situationen man är i. FEARRP, att man inte är rädd om sitt liv och till exempel har attityd mot någon som riktar en pistol/kniv mot en. RDM, Powergaming osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, Jag spelar Unive för att det är ett väldigt roligt samt realistiskt spel som är riktigt kul att spela och väldigt bra staff. Jag är 15 år fyller 16 i oktober och är en grabb som gillar att spela RP och har ganska mycket erfarenhet men när jag har spelat andra servrar så har många lallat runt och därför tycker jag att Unive är den servern jag tycker är bäst då folk inte lallar runt.

Nekad ansökan
Anledning: 24h väntetid efter nekad medlemskaps ansökan.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka