Accepterad euuro | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

euuro

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad heter du på discord? euuro1 (Har ingen tagg)

Ange ditt födelsedatum 21 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Det är ju beroende på ifall de är helg eller vardag men på vardagar går jag till skolan och sen när jag kommer hem runt 3 brukar jag spela och ifall jag inte har någon läxa så spelar jag typ till 10 eller 11 på kvällen och när de är helg då brukar jag komma in runt 12 och rpa och sedan så brukar jag spela till typ 2 på natten ifall men jag brukar göra saker på dagarna på helgerna men om jag inte har nånting att göra så brukar jag ba spela unive sen går jag i 8an och jag har mycket läxor och prov så jag måste förstås plugga till dem

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 1 och en halv månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 ggr

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att rpa som en normal rpare men om de sker regelbrott i omgivningen så ska man kunna kicka eller banna för att rpn ska bli så bra som möjligt och man ska inte bry sig om annan rp bara runt om kring sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom jag är sten säker på alla regler och jag kommer att göra ett bra jobb och inte abusa så klart sen kommer jag ju vara mycket aktiv och spela mycket på servern och sen kommer jag att inte tveka på att banna folk som gör självklara regelbrott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara tillexempel att man revar någon som inte ska få ress eller att man bannar någon oskyldig de är korruption kan också klassas som sv abuse.

Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka