Nekad EU BLAZED | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EU BLAZED

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas Andersson

Vad är ditt discord namn? BLAZED シ

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Jag är snäll jag gillar spela fotboll många andra sporter också jag är en streamer men liksom det går inte att logga in så men jag gillar också att rpa i andra servers asså jag är liksom en person som testar andra servers

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra att andra är en rp person för jag vill inta att de ska vara lall och så

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ingen aning

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Rdm random deathmatch asså du skjuter t.ex en person för ingen anledning och sen kan jag massa flera.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, väldigt mycket

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inget mera att säga.

Nekad.
Anledning:
Utveckla ALLTING
På din karaktärsbeskrivning så ska du inte beskriva dig själv, utan du ska beskriva en unik karaktär som du kommer rollspela som. När du skriver om din unika karaktär så ska du ha med: Namn, efternamn, uppväxt/bakgrund, intressen, känslor som karaktären har och framtidsplaner.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka