Accepterad Ahmed Al Mustafa | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Al Mustafa

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Amar

Vad är ditt discord namn? aperacks.

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Al Mustafa 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mogen smart kebab

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ahmed Al Mustafa är 21 år gammal och uppväxt i ett svårt område och ställen där i vissa situationer hans familj inte hade råd med att lägga mat på bordet och det var då allt det dåliga hände. Han började och spana åt andra gäng för att kunna lägga mat på bordet och så men han har slutat med det nu. Det han försöker göra nu är bygga upp ett bra företag som kan hjälpa till andra med att sluta med allt det dåliga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en lugn och bra rp där mitt fokus ligger på att det ska vara mest realistiskt och att jag ska ha bra kopling med andra spelare. Min karaktär då Ahmed Al Mustafa (21 år) är en ung grabb som försöker bygga upp ett bättre liv i stan. Han var uppväxt i svåra områden, så de kan vara lite svårt åt han och göra det. Han skapar bra relationer med andra personer och han är bara bra som person vad mer ska jag säga. Det jag gör är att jag spelar utan stress, jag vill inte stressa fram mina pengar eller vapen. Jag tänker på alla regler vad som kan hända om jag bryter mot reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Asså det innebär att man ska acceptera att sin karaktär har förlorat liksom att man inte ska försöka göra allting bara för att vinna eller aa jag kallar det för dålig förlorare

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR POWERGAMING FEARRP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR new life rule asså att man inte kan sticka tillbaks till et scenario om man dog, POWERGAMING att man ska rpa alla skador och sånt, FEARRP man ska vara rädd för sitt liv liksom

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Spoiler: Roller

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka