- Meddelanden
- 182
- Reaction score
- 41
Vad är ditt namn i verkligheten? Etos
Ditt discordnamn: etos1337
Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2004
Varför ska just du bli staff? För jag ska få servern rp att gå up
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det är shoot in sight
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? ta åtgärder på
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man är professionell
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? all min privata tid= staff
Hur länge har du spelat på Unive? sen 2022
Har du tidigare erfarenheter som staff? yepp
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ne
Ditt discordnamn: etos1337
Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2004
Varför ska just du bli staff? För jag ska få servern rp att gå up
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det är shoot in sight
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? ta åtgärder på
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man är professionell
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? all min privata tid= staff
Hur länge har du spelat på Unive? sen 2022
Har du tidigare erfarenheter som staff? yepp
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ne