- Meddelanden
- 280
- Reaction score
- 2
Ditt discord namn: etismats
Ditt Hex-ID: 11000014387031c
Vad för typ av beslut gäller det? 18 poäng
Vem/vilka tog beslutet? ralleballe och norrlandsjonthe
Varför tror du själv att beslutet togs? Jag fick 18 poäng för att jag hämtade upp en snubbe som hade krycka som stod på ett ställe där de var en polis och 2 sjukrvårdare 10 meter bort.
Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker beslutet är felaktigt eftersom jag itne ens visste själv att jag gjorde fel. Jag skulle åka och hämta min bil och då såg jag att en grabb stod helt still helt själv bakom polisen och sjukvårdarna så jag åtke fram och plockade upop honom och kröde iväg för at tvara snäll och skön mot grabben. Nu i efterhand kan jag förstå att det ät tråkigt för moparten men ajg visste geunuint inte att jag gjorde fel och att jag får 18 poäng från det tycker jag är galet. Jag tycker att det bara borde diskret och inte diskret och suntförnuft eftersom varenda regelbrott och suntfötnuft och det borde verkligen inte vara båda antingen suntfönfut eller diskret men jag förstår att jag gjorde fel och kommer aldrig göra om det. I mtit huvud täntkte jag int eens på ifall jag gjorde att regelbrott eftersom jag inte ens visstr själv att jag gjorde fel men nu i efterhand förstör jag det efter kri masvnariga förklarade det men jag tycker verkligen inte der ska vara 18 poäng vilket leddde till indragen krim och ban
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: 'https://medal.tv/games/gta-v/clips/mYXZ6xkZzQcqvfITC?invite=cr-MSw4cEosMjEyMzA5Njk2&v=51
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Ditt Hex-ID: 11000014387031c
Vad för typ av beslut gäller det? 18 poäng
Vem/vilka tog beslutet? ralleballe och norrlandsjonthe
Varför tror du själv att beslutet togs? Jag fick 18 poäng för att jag hämtade upp en snubbe som hade krycka som stod på ett ställe där de var en polis och 2 sjukrvårdare 10 meter bort.
Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker beslutet är felaktigt eftersom jag itne ens visste själv att jag gjorde fel. Jag skulle åka och hämta min bil och då såg jag att en grabb stod helt still helt själv bakom polisen och sjukvårdarna så jag åtke fram och plockade upop honom och kröde iväg för at tvara snäll och skön mot grabben. Nu i efterhand kan jag förstå att det ät tråkigt för moparten men ajg visste geunuint inte att jag gjorde fel och att jag får 18 poäng från det tycker jag är galet. Jag tycker att det bara borde diskret och inte diskret och suntförnuft eftersom varenda regelbrott och suntfötnuft och det borde verkligen inte vara båda antingen suntfönfut eller diskret men jag förstår att jag gjorde fel och kommer aldrig göra om det. I mtit huvud täntkte jag int eens på ifall jag gjorde att regelbrott eftersom jag inte ens visstr själv att jag gjorde fel men nu i efterhand förstör jag det efter kri masvnariga förklarade det men jag tycker verkligen inte der ska vara 18 poäng vilket leddde till indragen krim och ban
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: 'https://medal.tv/games/gta-v/clips/mYXZ6xkZzQcqvfITC?invite=cr-MSw4cEosMjEyMzA5Njk2&v=51
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja