Nekad Etismats | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Etismats

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
2
Ditt discord namn: Etismats

Ditt Hex-ID: 11000014387031c

Vad för typ av beslut gäller det? vill bara bli av med prisökningen

Vem/vilka tog beslutet? Hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag hoppade in i en bil när jag var under pistolhot.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker beslutet är felaktigt för att scenariot grundar sig i att oppsen drar ut mig ur bilen och bär mig med alt medan jag står utabbad på sjukhusets parkering i sandy. Men när jag tabbar in igen ser jag att någon har abusat och bärt upp mig för att kidnappa mig opsen alltså medan jag sitter i bilen som jag tycker är suntförnuft. Men jag lyckas komma loss när de bär mig och jag är typ vid coop butiken. De är 4 bilar som är vid mig men jag försöekr spring atillbaka till sjukan men då börjar de försöka kidnappa igen. Då börjar jag rikta men de har nån jävla fast seat bil och skjuter ned mig. De börjar rikta på mig och jag väntar på att alla sluta rikta på mig. Sedan hoppade jag in i bilen som var fast seat och kunde åka iväg. När jag hoppade in i bilen som man ser på klippet är det endast 1 människa som hålller i vapen men ingen riktar på mig. Resten har inte ens vapnerna uppe. Jag tycker verkligen att scenariot bore bli ogiltigt och att jag får tillbaka min krim roll eller att prisökningen sänks. För om de inte hade bärt ut mig och abusat de scriptet hade jag inte ens kunnat bli kidnappad. För då hade jag inte kunnat komma ut när de bärde mig vid coop butiken och då hade de inte kunnat rikta på mig. Jag tycker även att det är dålig rp av de att ritka utanför polistationen. Men jag fattar ändå mitt fel och att jag inte ska sjunka till deras nivå

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/l1QzQwGetHpjtcFX9?invite=cr-MSxUZkIsNDYwMzU2Mjg&v=31

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka