Accepterad Etismats | Ban Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Etismats

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093187356/

Ditt Hex-ID: 11000014387031c

Vad är din discord tagg? Etismats

Vem var det som bannade dig? issa

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-22 221002.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde runt i ett annat gängs bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i min patent och då såg jag en audi som jag folk hade sagt var skit abuse med som hade blivit sänkt så jag kör hem för att ställa in min patent och ta ut e ngängbil för att kunna köra till audin. Då tar jag audin och testar den och den var inte abuse alls jag tror att den har blivit sänkt och när ajg ska kör atillbaka till gänghuset kommer en rosa audi och kör in i mig på fel körfält så han kör in i mig och jag rpar genom att säga "aj jävlar vad ont de gjorde" och sen hade jag för mig att jag gjorde /me också emd tydligen inte sen efter en stund hoppar ajg ut och riktar på den rosa bilen och försöker skjuta däcken får inget däck och får ingen i bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den är felaktig eftersom jag bara ville kolla om bilen var abuse, från en annan synvinkel förstår jag även att man inte får köra runt i andras gängbilar eftersom det räknas som suntförnuft men det var inte med min mening att åka runt och använda deras patent i skottlossningar eller andra scnearion utan jag ville bara kolla hur bra bilen var även fast jag förstår i efterhand att det var fel. Jag tänkte inte vara i något scenario med bilen men han körde in i mig i fel körfält och då kom 4 om mina i bilar så jag täntke att det var ett passande läge att försöka gå för en kidnappning även fast jag var i derasd gängbil men i slutändan kidnappa jag ingen och jag sköt ingen i bilen eller något däck

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 54 tidigare, ska egentligen vara gul eller orange men ajg har fått 2 felaktiga bans där jag blivit unbannad 5 minujter efter och en dubbelban jag har försökt nå 320 och göra en ticket i discorden men det går inte att göra något åt så nu får jag åtgärder som jag vore en röd spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte tagit bilen för att testa. Ifall jag hade velat skicka in den skulle jag tagit reggplåten på den och gjort en tifcket eller hoppar donation rummet. När vi krockade skulle jag inte ha varit kvar och försökt kidnappa personen utan efter jag rpade på mina skador skulle jag bara åka därifrån och byta bilen mot min patent som jag vanligtvis kör runt i.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, att det är noll tolerasn mot att ta andras gängbilar även fast man bara vill kola ifall den är för abuse/för bra. Att man itne ska gå med i något scneario med andras gängbilar och att man inte ens ska tänka tanken av att köra någon annans gängbil om det inte är sista utväg. Om jag hade fått göra om scenariot hade jag inte tagit bilen och jag hade inte försökt kidnappa personen efter vi krockade jag skulle bara åkt därifrån och inte brytit mot några regler. Efter en bra diskussion i support så förstod jag vad jag gjorde fel och vad jag kunde färbättra och issa fick en bra synpunkt från mitt perspektiv så stor +rep till issa som inte försöker sätta dit än utan vill förstå hur man tänkte och vill att man ska lära sig efter sin ban!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka