Accepterad Etismats. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Etismats

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093187356/

Ditt Hex-ID: 11000014387031c

Vad är din discord tagg? Etismats

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fearrp och suntförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte på våra gäng hojjar. Jag råkar köra på honom med hojjen så jag flyger rätt in på basketplanen. Min motorcykel går sönder och jag försöker dra från gängområdet. Men då kommer de 5 bilar och börjar åka mot mig. Jag har ingen aning om vilka de är och vi har inte krig. Jag springer iväg och ser att en tar upp vapen. Vi är typ på 40m avstånd och jag tar upp mitt vapen. Han blir överkörd och en annan grabb som jagar mig har itne ens sitt vapen uppe så jag börjkar skjuta. Då jag vet att mina grabbar är i området då min kompis är där samt att jag har skickat prio redan. Vi har allians med whyos yk mc och yakuza så många är inne. Men när jag har skjutit lite ser jag att det tydligen är någon jämte mig som riktar. Och då skjuter jag han för att han riktar påp mig. Och som man ser på klippet jag kommer skicka ser jag inte ens honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Förstår verkligen inte hur det är blacklist. Kolla ni på klippet ser ni ju att jag itne ser grabben. Samt att det inte är någon som riktar på mig när jag skjuter. Jag vet också att mina boys är i området och bakom dom. Jag förstår att jag ska få åtgärder men komigen blacklist.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 39 tidigare var grön spelare under scenariot men är gul nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja aboslut. skulle ha gett upp på plats. Jag skulle inte ha skjutit men då i läget hade jag ett jätte bra läge. Då ingen riktade på mig och två var på marken. Jag trodde att dem var färre och att vi var fler. Det var därför jag valde att skjuta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att vara ett bra exempel som helper och att inte bryta reglerna., Jag förstår att jag gjrod emen men ni måste fatta från mtit perspektiv. Jag råkade lixom bugga in med hojjen p åderas basketplan och den gick sönder. Jag var tvungen oc hdra men de fatatde itnr att de var en bugg. Och man rpar väll inte på bugg om ajg inte minns fel. Jag fgattar at tde ser dåligt ut från klippet men om man ser mitt klipp så fattar man.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du kommer dock inte få tillbaka några roller

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka