- Meddelanden
- 279
- Reaction score
- 2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 11000014387031c
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag åker runt i gs med mina polare och då kommer det fram en rosa alfa romeo. Jag åker fram till honom och säger att han har en snygg patent och då säger han "knulla din mamma, horruunggee" Och då sköt jag honom när han försökte åka iväg.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag förstår vad staffsen kommer ifrån och jag tycker själv i efterhand att det var fel eftersom det kanske var onödigt att skjuta honom men jag hade aldrig gjort det om jag genuint trodde att man fick skjuta någon för att dom kom fram och hetsa och jag tycker att han gjorde med fel än mig. Han hoppade endast support på mig för att vara jobbig och när han insåg att han själv gjorde mer fel än mig i sitt egna klipp väntade han på att jag skulle få min atgärder så att han skulle kunna ta bort klippet och själv inte få åtgärder och bara detta tycker jag är en stor anledning till att poängen borde försvinna. Jag står för det jag gjorde och jag säger inte att jag inte fel men jag visste faktiskt inte att man inte fick och om jag hade fått göra om scenariot hade jag skjutit däck istället för huvud. Jag tycker att jag förtjänar en andra chans jag ska lixom har snart varit bannad 1 vecka och jag tycker att jag har lärt mig från det jag gjorde
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej det är borttaget
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 11000014387031c
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag åker runt i gs med mina polare och då kommer det fram en rosa alfa romeo. Jag åker fram till honom och säger att han har en snygg patent och då säger han "knulla din mamma, horruunggee" Och då sköt jag honom när han försökte åka iväg.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag förstår vad staffsen kommer ifrån och jag tycker själv i efterhand att det var fel eftersom det kanske var onödigt att skjuta honom men jag hade aldrig gjort det om jag genuint trodde att man fick skjuta någon för att dom kom fram och hetsa och jag tycker att han gjorde med fel än mig. Han hoppade endast support på mig för att vara jobbig och när han insåg att han själv gjorde mer fel än mig i sitt egna klipp väntade han på att jag skulle få min atgärder så att han skulle kunna ta bort klippet och själv inte få åtgärder och bara detta tycker jag är en stor anledning till att poängen borde försvinna. Jag står för det jag gjorde och jag säger inte att jag inte fel men jag visste faktiskt inte att man inte fick och om jag hade fått göra om scenariot hade jag skjutit däck istället för huvud. Jag tycker att jag förtjänar en andra chans jag ska lixom har snart varit bannad 1 vecka och jag tycker att jag har lärt mig från det jag gjorde
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej det är borttaget
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja