Accepterad Etismats😝 | Ban Överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Etismats

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
2
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093187356/

Ditt Hex-ID: 11000014387031c

Vad Àr din discord tagg? Etismats

Vem var det som bannade dig? realabm och blizz

Bild pÄ banmeddelande: image.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? För att jag fearrpade och powegamaida.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag stod pÄ en bro och blev sedan nedskjuten av en person. NÀr han kommer fram ser jag att det Àr en polis och han riktar pÄ mig. Ja gtar upp hÀnderna men springer runt lite tills jag rÄkar spring aupp pÄ kantens bro och ramla ned. Jag börjar löpa för att jag tror att jag har duckat polisen men dÄ ser jagh att polisen ocksÄ hoppar ned som jag tycker Àr powergaming av honomm med. Jag blir ksjuten i benet efter han hoppar efetr mig och sen stÀller jag mig upp. Man ser att jag droppar nÄgot pÄ marken men det Àr ett medkit och inte vapnet för att jag tÀntke att man inte fick ha pÄ sig det. Jag tar upp hÀnderna och sedan blir polisen nedskjuten och jag blir upphÀmtad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte den Àr felaktig för att jag gjord fel. Men nu förstÄr jag vad jag gjorde för fel och att jag alltid mÄste ha de i Ätanke varje gÄng ett scenario utespelar sig. Jag kÀnner att den tiden som jag har varit bannad har jag tÀnkt över det jag har gjort och jag kÀnner verkligen att jag har lÀrt mig det nu.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. 36 tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tagit upp hÀnderna direkt och inte sprungit ivÀg eftersom polisen riktade pÄ mig. Jag skulle Àven ha rpat pÄ skadorna jag fick genom att ramla ned för bron. Jag utspelade hela svenariot fel och nu i efterhand vet jag exakt vad jag skulle ah gjort men det Àr lÀtt att vara efetrklok. Jag Ängrar mig grovt och jag hade gjort rÀtt om jag fick göra det igen.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Ja. Jag skulle tagit upp hÀnderna direkt och inte sprungit ivÀg eftersom polisen riktade pÄ mig. Jag skulle Àven ha rpat pÄ skadorna jag fick genom att ramla ned för bron. Jag utspelade hela svenariot fel och nu i efterhand vet jag exakt vad jag skulle ah gjort men det Àr lÀtt att vara efetrklok. Jag Ängrar mig grovt och jag hade gjort rÀtt om jag fick göra det igen

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka