Antagen Etismats😝 | Ansökan till Staff

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal vĂ€ljare
    1
  • Omröstningen stĂ€ngd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Etismats

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
2
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Sixten

Ditt discordnamn: Etismats

Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2011

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle passa bra som staff eftesrom jag verkligen bryr mig o mservern och alla som spelar hÀr. Jag gillar att hjÀlpa folk och lösa problem och se till att alla har en bra upplevelse. Jag Àr ganska aktiv, har bra koll pÄ reglerna och försöker alltid vara rÀttvis mot alla.. Jag har varit med i RP ett tag nu och jag vet hur de mest afungerar. Efter mina uppfattningar av staffs ingame vet jag hur jag ska ÀndÀnvda mina perms rÀtt och bemöta folk i support m.m Om jag fÄr chansen att vara staff kommer jag göra mitt bÀsta för att bidra positivt till communityt och hjÀlpa till dÀr det behövs.

Vad tycker du inte fungerar pÄ Unive? Det jag tycker inte funkar sÄ bra pÄ unive Àr att det ofta tar ganska lÄng tid att fÄ svar pÄ reports eller att bli indragen i support. Ibland kan man vÀnta jÀttelÀnge Àven om det Àr nÄgot viktigt som hÀnt, och det blir lite segt nÀr man bara vill lösa problemet snabbt och fortssÀtta spela. Jag fattar att staff har mycket att göra, men det hade varit skönt om det gick lite snabbare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nÀmnde ovan? Om jag blir staff sÄ hade jag försökt vara sÄ aktiv som möjligt och ta reports direkt nÀr jag ser dom sÄ folk slipper vÀnta lÀnge. Jag hade ocksÄ försökt snacka med resten av staffsen och samarbeta mer sÄ vi kan hjÀlpas Ät. Det viktigaste för mig Àr att alla spelare kÀnner att de fÄr hjÀlp snabbt och att vi staff faktiskt lyssnar pÄ dem.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt Àr det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff betyder för mig att man alltid försöker vara lugn rÀttvis och respektfull oavsett vad som hÀnder. Man ska inte bli arg tillbaka om nÄgon Àr otrevli gutan istÀllet försöka lösa situationen pÄ ett moget sÀtt. Det Àr ocksÄ viktigt att ta rÀtt beslut Àven fast det göller nÄgon man kÀnner. Jag tycker detta Àr nÄgot alla staffs ska följa och detta kommer leda till ett bbÀttre comuntity.

Hur ska du lÀgga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska verkligen lÀgga mycket tid pÄ staff arbetet och fokusera pÄ att s Ävara sÄ aktiv som möjligt. Jag vill vara en staff som alltid finns dÀr för spelarna och tar tag i problem snabbt. Det Àr viktigt för mig att kunna hjÀlpa sÄ mycket som möjligt och bidra till att servern fungerar bra. Jag kommer prioritera staff jobbet och se till att jag Àr online och redo att hjÀlpa nÀr det behövs Àven om det ibland betyder att jag lÀgger mindre tid pÄ min RP.

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Jag har spelat pÄ Unive sedan sommaren 2022.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej. Detta Àr min första gÄng jag ansöker. Men jag har vÀnner som har varit staff samt har jag egan erfarenheter frÄn staffs jag mött och pratat med.

Vilka omrÄden i staff teamet Àr du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det nÄgot omrÄde utifrÄn de ovanstÄende som du inte Àr beredd att jobba inom? Nej

SÀtter denna pÄ antagen samt lÄser & arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka