Accepterad Estrax | Ansökan till Servervakt [gita]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Estrax

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ange ditt födelsedatum 29 April 2006

Vad heter du på discord? Estrax#9566

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar när jag har skola kan jag köra från ca 17-22.
På helger kan jag köra hur mycket jag vill alltså kan vara vaken natten så har ingen bestämd tid när det kommer till lov eller helger. Men måste man säga tid så skulle jag nog säga 06:00 - 03:00.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på multistaden sedan runt Mars/April om jag minns rätt.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag nu skulle blir servervakt så skulle jag direkt om jag upptäcker lall eller andra regelbrytningar kicka dom utan tvekan även om det är mina kompisar. Bara för jag har kompisar så betyder det ej att dom ska få ha fördelar utan att reglerna ska följas av alla, det är därför regler finns. Hade dom gjort något grovt regelbrott så skulle jag skicka vidare video till en staff och så får dom sedan bedöma angående den personen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag och många flera känna överlag att det förekommer väldigt mycket lall och failrp på servern för tillfället. Ofta hamnar jag i situationer där det förekommer mycket lall speciellt då jag rpar tjej och nu måste jag bara stå ut med det men hade jag varit servervakt så skulle jag kunna göra något åt saken alltså att kicka dom. Tror inte jag är själv på denna punkten men när det förekommer mycket lall eller rdm o.s.v så förstör det spelupplevelsen för dom som verkligen vill vara seriösa. Jag vill också kunna underlätta så att alla staffs inte måste ha så mycket stress utan att jag tror att jag skulle kunna underlätta genom att få bort lallare. Sedan vill jag tilläga att då multistaden är servern jag spelar på så är jag trött på att folk inte kan hålla sig till reglerna! Jag vill kunna göra något åt detta.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag hade kunnat underlätta för staffsen genom att få bort som som inte klarar av att hålla sig till reglerna som gäller på servern! Om du t.ex är i ett scenarion så kan det komma folk och bara lalla och rdma oss och då vill jag få bort dom direkt, jag tror att på det sättet skulle jag kunna dels underlätta för staffs men också höja rp nivån då folk i ett scenarion inte behöver bli störda av folk som inte kan hålla sig till reglerna.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag är mogen generellt och känner att jag kan ta ett lite högre ansvar och kunna höja rp nivån hos folk genom att få bort lallare. Jag känner att jag kan ta rätt beslut angående att kicka folk som inte klarar av regler eller skicka vidare till staffs vid grövre regelbrott. Sen kommer ju detta igen att jag vill kunna underlätta för alla staffs genom att kicka folk som inte klarar av reglerna som sagt.

Varför vill du bli servervakt? Jag skulle vilja bli servervakt då jag ofta hamnar i situationer där det förekommer väldigt mycket rdm eller failrp och då vill jag kunna göra något åt saken för just nu måste jag bara stå ut med allt rdm eller lall och det förstör rp nivån väldigt mycket. Jag skulle kunna sköta problemet själv om jag kunna t.ex kicka folk för bland annat lall som jag märkt förekommer ofta på servern. Sedan vill jag bara allmänt tilläga att dehär med att jag spelar som tjej på servern och då är det ofta att det kommer fram killar hela tiden och bara t.ex "Tjena guzzen" o.s.v. Visst det förekommer irl men inte alls lika mycket som det gör nu på multi.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag tycker att jag har relativt goda kunskaper med kommandon och några enkla är ju typ /kick id anledning, /dv, /revive id o.s.v.

Är du whitelistad på serven? Ja, det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag men mycket av det har varit missförstånd men har även lärt mig av misstag som jag faktiskt gjort inom rp:t. Jag powergameade en gång genom att jag körde på ett berg med en bugatti men utom det så är det felaktiga banns

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, jag spelar endast på multistaden just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka