Nekad Estilo -_- | Medlem ansökning [Nippel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Estilo -_-

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius

Vad är ditt discord namn? Estilo#3851

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2008

Berätta om din karaktär. Eduardo Carlos Donovan föddes den 12 september 1991 i Culiacán i México, Innan Eduardo var född så var Eduardos pappa medlem i en ökänd mc klubb och när han sedan fick Eduardo så ville han lämna mc klubben och fokusera på att vara pappa till Eduardo. När Eduardos pappa sedan skulle lämna så fick han inte det eftersom att hans klubb trodde han skulle gå bakom deras rygg och tjalla på dom. När det hände så flydde Eduardos familj till Merida i hopp om ett bättre liv, men det hände inte då mc klubben jagades Eduardos familj och till slut så fick Eduardos pappa skicka sin fru och barn till Sverige där han sedan har bott sen dess. Eduardos mamma dog 3 år efter flykten på grund av lungcancer. Efter mammans död så blev Eduardo intagen till en mc klubb där han växte upp men efter att mc klubben hade splittrats så har han varit i flera mc klubbar och har till och med varit President över en klubb. Hans främsta intresse har alltid varit motorcyklar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka göra så att alla som är till exempel inblandade i ett scenario ska tycka att det var kul och seriöst rp från min sida och att dom som jag rpar med ska känna att man kan rpa seriöst. Motparten ska också känna att min karaktär passar in till hur den ser ut och vad den gör.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska i ett scenario så ska man inte spela för att vinna det utan för att det ska vara roligt för båda parter. Jag kan ge ett exempel, Om det är ett butiksrån och jag har som krav inga spikmattor men poliserna väljer att ändå lägga ut så spelar dem för sin vinst i scenariot och inte för bådas.

Hur hittade du Unive? Jag har kört på Unive innan, men jag behövde sluta spela på grund av skola. Jag hittade Unive från min tvilling brorsa och vänner.

Tillbaka