Nekad essmans automotive | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Essman.

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/essmansautomotive/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Essman

Vad är ditt discord namn? Essmans_automotive#4212

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2005

Berätta om din karaktär. jack är en trevlig man som inte ofta är bitter eller sur han hade en pappa som bodde i unive som nu är död, han vill inget annat än att få åter ta sin roll på securitas som han jobbade på inan hans medborgarskap blev indraget han brinner för bilar och har ett bra minne på plåtar och en bra jobb kamerat och en geniuint snäll människa

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med en säkerhet i servern och kommer ge alla en säker plats att vara på jag kommer följa reglerna strict och reporta dem som jag ser göra grova fel

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag älskar unive har varigt medlemm förut och jag älskar servern tycker rp nivån helt ok kunde blivigt bättre om folk lyssna på rp introduktion tycker folk ksn lära sig mycket där

Hur hittade du Unive? jag tittade mycket på streams som visade sig senare att det var unive sen hur jag hittade den var genom in syrras kille som spelade på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? just nu har jag inget förutom att jobba på mycket och köpa coola bilar o grejer hade varigt fett med snabba bilar och ett fett hus vill även lära mig mer om vuxen livet och att om man inte följer regler så får man konsekvenser

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli chef eller biträdande på securitas älskar securitas jobbet och vill gjärna hjälpa till och styra lite där jag tycker att jag har vilje styrkan till det och det är mitt mål för jack essman

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej vill ha rp nivån bra på unive så kommer inte spela på någon anan server

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag har läst dem och kan dem

Tillbaka