Nekad essmans automotive | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Essman.

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? QPark chef

Vad heter du IRL? Albin Essman

Vad heter du på discord? Essmans_automotive#4212

Hur gammal är du? 16 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? 370 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag skulle säga att jag är väldigt engagerad i servern just nu där jag t.e.x tog ett kliv till att blivit lovad andra biträdande chef på Qpark. Jag har alltid velat ha ett eget företag på servern där jag bestämmer. Det var just därför jag blev extremt lycklig när jag fick min roll hos QPark. Det var super kul att få hålla koll på ekonomi o liknande. lucas min föredetta chef är fullt medveten om att jag vill ta över hans gammla företag. Jag är en sån kille som strävar efter att ha sån bra rp som möjligt. Detta tycker jag uppsåt när bilar inte står mitt i vägen eller felparkerade. Just därför vill jag göra förendring med mina förhoppningsvis kommande medarbetare som kommer göra jobbet suveränt. Jag är fullt medveten om hur vikigt det är att ha koll på ekonomi och liknande. Hur jag ska bete mig mot mina anställda. Jag är värkligen rätt man för jobbet! Hoppas ni också tycker det!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag är erfaren på QPark just nu och kommer överens med alla där och har jobbat längst där jag har bara jobbat på q park men jag gillar och bemöta andra med ett bra bemötande och känner mig nuredo att bli chef på QPark tror att jag har kompetensen för att ta an detta jobb!

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Bengan Bengen. (Jag kommer inte dra historierna om hur min karaktär gillar bilar och så som alla andra gör) Bengan är mån om att vara glad själv. Att vara trevlig mot andra gör han inte för deras skull utan sig själv. Är man trevlig mot dem är de trevliga tillbaks. Då blir jag nöjd.
Jag gillar när jag kanske hittar på ett nytt mål eller liknande. Typ att nu ska jag dra ihop värsta bilfesten där jag ska sälja va mina bilar och köpa en fin rs6 eller liknande. Denna historian appropå att detta just hände. Älskar pirret när jag bästmmer mig för att nå ett mål. Eller en bil då.
Detta drivet hade ju kickat igång om något i fall jag blev chef. Likt som det gjorde när jag blev lovad andra biträdande på QPark.
En sak som Bengan inte gillar är när saker inte går bra. när jag fick ta anställningsintervjuer fick jag kalla på lucas som får anställda dem i chefmenyn.
Lite drygt och det är just sånna saker som drar ner Bengan i driv. Annars gillar han att ha bra stämmning med sina kompisar.
När man t.e.x kan dra ut på båten och dricka wiskey. Rp att man blir lite småpackade osv.
Det är kul.

Hur ofta kommer du vara inne? Efter att jag fick den erfarna rollen på QPark har det blivit mer än 5 timmar per dag. Ännu mer när jag blev lovad andra biträdande chefen. Så jag kan knappt tänka mig hur mycket motivationen jag kommer ha att kämpa för om jag blir chef på q park.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jajamen det skulle jag alla dagar i veckan

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej vill hålla rpet bra på Unive

Har du läst våra Regler? a. Kan allt mer eller mindre. Alla vdm rdm och den största regeln enligt mig sunt förnufft. Fullkoll. Tack för mig // Albin essman/Bengan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka