Nekad Esplund | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esplund

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,421
Reaction score
75
Vad ska gänget heta? 💉Murder Inc.

Vad är ditt discord namn? esplund1g

Ditt födelsedatum: 19 Mars 2008

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? Ja, då jag har varit med o startat upp två gäng och varit med i tre andra.

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? Just nu, jag, limpan092, snak312, saonic, emilpemil1234, albin122, icamaxi1x, Lundgren.1 och kpscania

Ska försöka o hitta mer, väntar på svar ifrån andra

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det?

Krim: Esplund1g, Limpan092

Icke Krim: snak312, saonic, emilpemil1234, albin122, icamaxi1x, Lundgren.1, kpscania

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? Vi är en Mafia som kommer fokusera på att bilda ett nätverk med droger, vi vill inte ha onödigt krig och ska försöka bygga nätverk med andra maffias helst, då vi vill stanna till kostym kulturen av att man är en gentleman.

Sättet för att kunna bygga ett nätverk för oss är att kunna öppna sig för allians, har vissa jag skulle vilja gå med i en allians med då dem är sociala och bra på att samarbeta. Om vi väl kommer in i en allians så visar vi oss som en ett bra gäng.

Förutom att vi ska producera droger så kommer vi ta emot hitman jobb, som kommer kunna kontaktas via vissa inom gänget som är godkänna hitmans. Då det inte finns inte som erbjudande av folk i staden, och det finns vissa som behöver försvinna egentligt vissa.

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? Jag är väldigt engagerad och rak på sak, jag låts inte vikas för någon är större men vet ändå rätt få jag inte vill starta krig hela tiden. Jag är också nuvarande chef, så jag vet hur det är att ha rollen som Boss

Vad är din vision med gänget? Att bygga ett gäng med bra social rp, som är kända för bra relationer med andra gäng

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? Att alla ska vara mogna och kompetenta, vi ska inte bara åka runt o skotta, utan vara väldigt sociala och vilja prata istället.

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

(Kommer ta emot hitman jobb om det är godkännt o kunna göra som ett gäng)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka