Esping | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Esping

Icke Medlem
Meddelanden
460
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? esp1ng

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sebbe Alqvist

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, rolig och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sebbe har alltid haft ett intresse för bilar och motorer han började jobba redan i tidig ålder runt 19år gammal på mekonomen och autoexperten och kommit långt i karriären men när han börjar närma sig 26 så går det mesta snett för honom hans mamma dör vilket leder till en lång deprition har börjar då att ta droger för att självmedicinera han trodde det skulle bli bättre och det kändes också bättre till han började få skulder och inkassobreven började trilla in. Han hade knarkat upp mycket av sina sparpengar han hade fått från sina tidigare jobb. Sebbes pengar började ta slut men han behövde få tag i droger och blev i skuld även till kriminella nätverk dem erbjöd han att jobba av sin skuld genom att sälja droger åt dem han hade inget annat val och gick med på det, allt gick bra till en början tills dem tvingade honom vara med på ett rån dem skulle göra och allt gick snett så sebbe hamnade i fängelse och förstod inte hur allt kunde gå så snett men han har bestämt sig för att försöka komma tillbaka till ett normalt liv när han kommer ut igen om 1 vecka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med mycket social rp och roliga scenarios det jag saknar inom rpn är dem här roliga scenariosen som man hadee för några år sedan innan alla 12åringar började skjuta jämt och det är dem roliga scenariosen jag ska försöka få tillbaka när man kunde prata med folk och skaffa vänner och göra drogaffärer tillexempel utan att alla börjar skjuta osv, Jag kommer bidra med en bra rp nivå och spela för båda motparterna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska sikta på att vinna hela tiden man ska även kunna låta motparten vinna ett scenario utan att man börjar gråta det ska vara kul för alla på en rp server, vill man alltid vinna varje scenario ska man inte spela på en rp server då kan man köra 100k or die servers.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja en gång när jag var ny till rp så var jag på ett drog plock och någon skulle råna mig jag stängde av datorn för att komma undan men det slutade med att jag blev kallad till support och dem hade logs på allt då lärde jag mig att de aldrig blir bättre av att undvika ett scenario genom att lämna servern för att dem kommer alltid att få fram logs på det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja först har vi den viktigaste enligt mig, SUNT FÖRNUFT det innebär att man ska tänka att de hade varit påriktigt då skulle jag ju tillexempel aldrig gått in på ett sjukhus och började slå ner personer, Sen har vi även rdm ännu en viktig regel vilket innebär RANDOM DEATH MATCH man kan inte bara gå och döda någon utan ett bakomliggande scenario. Sen har vi meta gaming att man tillexempel pratar med polare i discord samtidigt som man spelar och är ingame med dessa personer.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Tillbaka