Noah88 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Noah88

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? .noah88

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam berg och är 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,rolig, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter adam berg han är 26 år och gillar bilar. Han började gilla bilar redan när han var ett barn. Hans dröm var att kunna köpa bilar med sina vänner och sedan sälja dem och köpa nya när han tröttnat på de. Nu har han lyckats med det han ville och han lever väldigt bra. Han har funderat på att gå in i andra vägar i livet som är lite mer farliga än att bara sälja bilar. Han vill bli kriminell trots allt. Han har har sätt upp till sin vän och vill bli som honom så att de kan göra busiga saker tillsammans men tills dess ska han bara åka runt i sina bilar, skaffa vänner och ha det roligt. Han har en vän som han är med hela tiden och han heter eddie och de två gör allt tillsammans. Eddie hjälpte Adam när han skulle köpa sin första bil och sen varit med honom sen dess. Det är varför Adam gillar honom så mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag rpar seriöst och jag gillar inte lall för det förstör för en själv och för andra. Jag är trevlig och snäll så att folk kommer tycka att det är roligt. Jag kommer och ifall jag ser folk som lallar eller bryter mot regler så skriver jag en help eller hoppar support

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska ska spela så att det är roligt för båda parterna som tillexempel i ett krig så måste man inte alltid vinna för att vara bäst utan man ska föröka göra så att andra har det lika roligt som mig själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har hänt och då har jag lärt mig att man ska altid ta rpn på allvar och inte hålla på att lalla

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm=random death match det är att man dödar någon helt random utan anledning. vdm= vehicle death match och det är när man andvänder sitt fordon som ett vapen som att till exempel göra på folk så de dör. Powergaming= Det är att man t.ex. inte rpar på skador. Sunt förnuft= Att man inte gör overkliga saker som man inte skulle gjort i verkligigheten

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är social gillar att skaffa vänner och vill bli medlem för jag vill vara med ordentligt igen i den roliga rpn

Tillbaka