Accepterad Esentallen016 | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Esentals

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198284866899/

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? esentals#3623

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan berg och han är 19 år gammal. Han hade en fin uppväxt med sina föräldrar i den fina staden Eskilstuna. Men när Stefan fyllt 15 år började hans föräldrar dricka och ta droger. Det resulterade i att Stefan flyttade hemifrån som 15 åring. Pågrund av de är han en väldigt stark och självständig människa. Hans föräldrar dog för någon månad sen av överdos och då bestämde Stefan sig för att flytta till multistaden och starta ett nytt liv.

Hans ända vänner är Milo och Abdi, vi har alla samma vilja, vi vill börja jobba på Mekonomen, vi vill inte bli kriminella och känna svarta pengar, så Stefan siktar mot att jobba som Mekonom. Hans största intressen är bilar och han älskar att mecka och köra omkring därför passar mekonomen, autoexperten eller vianor honom jätte bra.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har alltid älskat rp och vill gärna att det ska vara som ett jobb om vardagarna. Jag tar det på högsta allvar och försöker framföra det så gott som det går och jag kommer rp på ett så realistiskt sätt som det går. Jag vill visa nya spelare hur det går till genom att prata med många och på så sätt sätta välkomna nya personer och försöka förstärker deras drivkraft att fortsätta spela på servern så att staden kan bli så bra som möjligt med den högsta nivån av rp och realism som går. Alla på Multistaden ska kunna vara som dom vill vara och skapa sina karaktärer på vilket sätt som helst. Därför så visar jag lika mycket respekt för alla och tänker mig för innan jag väljer att öppna min mun och dela mig av min åsikt om andra. Men jag kan ta mycket ställning och är inte blyg att säga något men jag tänker mig alltid för innan jag säger något. Tycker multistaden har brist på anställda på dagen och kvällen då många går i skolan och sover men jag är vuxen så kan köra dem tiderna, därför kan jag bidra väldigt positivt då affärer kan ha öppet fler tider på dygnet och de påverkar servern väldigt positivt då de är ett problem jag hört många säga.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Detta är den bästa servern och tycker den är skit rolig att köra på och vill komma längre i min rp karriär t.ex. skaffa job som mekonom eller liknande och hjälpa stadens invånare. Kör på multistaden 24/7 sen jag hittade den och blir jag whitelistad och får jobb kommer jag spela ännu mer och göra allt för att förbättra servern på dem sätten jag kan.

Hur hittade du Multistaden? Blev tipsad av en kompis och älskade den direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Lära känna nytt folk, hjälpa folk. Tycker rp är roligt så vill att min karaktär ska komma så långt som möjligt i sitt liv. vill bli så bra som möjligt på rp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar bara på multistaden

Tillbaka