Esentallen016 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esentals

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad heter du på discord? Esentals#3623

Ange ditt födelsedatum 28 Augusti 2001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? varje dag mellan 08:00-05:00. undantag när jag jobbar irl varierade tider.

Berätta om dig själv Jag heter Samuel och jag är 19 år gammal och bor i Eskilstuna. Jag gillar att gymma och spela dator, speciellt FiveM. Tycker rp är väldigt roligt. Jobbar på Max hamburgare så har absolut inte problem att prata med folk eller de sociala. jobbar med service så att ta supportärenden t.ex. skulle inte vara något problem.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blev support skulle jag hjälpa servern genom att ta supportärenden, specca folk ingame, ta hand om ban överklagans och rensa serven på folk som bryter mot serverns regler. Går ej i skolan så kommer kunna vara en väldigt aktiv support och hjälpa serverns spelare i princip dygnet runt och bidra till en bättre spelupplevelse. Kommer vara en mycket mogen staff och inte bara banna folk hur som helst som jag varit med om tidigare utan undersöka vad som hänt och eventuella bevis och sedan dra en slutsats om vad som ska hända om det är ban, varning eller liknande. T.ex. om det kommer en helt ny person till servern som inte läst regler så ta in hen i support och gå igenom regler eller liknande och inte ge en 30 dagars ban som hen sen överklagar på 20 minuter och fortsätter göra samma sak. tror ett sånt tankesätt bidrar mycket mer positivt än att bara banna på plats. Är som sagt 19 år så att ta mogna beslut är inget problem och kommer inte ta skit från nån 12 åring som kört över 10 personer på torget.

Kommer se detta som mitt andra jobb så kommer gå in helhjärtat på detta och vara sån bra support jag kan vara.
Kommer sitta mycket i Support och svara folk som behöver hjälp med t.ex buggar, felaktiga bans och om dem generellt undrar över något.
Kommer vara väldigt opartisk och behandla alla spelare likadan. spelar ingen roll om de är mina vänner eller mina största fiender. kommer se allt från bådas perspektiv och ta beslutet opartiskt. Kommer helt enkelt vara en allmänt trevlig och duktig support. Jag vill kunna sprida positivitet, glädje och rättvisa och även göra så att multistaden får ett riktigt bra rykte så att det kommer ännu mer spelar till servern.

Hur länge har du spelat på Unive? runt 2 månader, 259 timmar.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? tycker om multistaden väldigt mycket och spelar på den konstant så varför inte hjälpa till att lösa stadens brister. Vill få denna server att bli ännu större och bättre. Tycker att multistadens staff jobbar väldigt bra och effektivt och jag hade passat sjukt bra in där. Träffat många nya Fantastiska vänner här på Unive och kommer spela på denna server väldigt länge framöver.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Dels vara väldigt aktiv så att de alltid finns en support inne som antingen RPar eller speccar för att hålla ordning på staden. På natten är det inte så många staffs inne och då brukar många passa på att inte följa reglerna och det ser ju inte så bra ut om nya kommer in på servern under den tiden. om jag då är support kommer jag hålla koll så att alla uppför sig korrekt och eventuellt banna dem som ej följer reglerna. Är en glädjespridare så kommer se till att serven både in game och discord blir en trevligare miljö att hänga och arbeta på.

Har du några tidigare erfarenheter? Inom service ja då det är mitt jobb irl också men inom just support på fivem nej, men har några vänner som är både support, mod och admin som kommer hjälpa mig mycket.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har fått lära mig en del under tiden jag spelat som t.ex. sqlban, sqlbanoffline, dv, bring, kick, setjob, spectate, noclip.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja absolut. haft 4 jobb irl så de skulle jag absolut säga.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? spelar inte på någon annan server och kommer inte göra de heller.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej.

+rep Extremt mogen i de situationer där de krävs och absolut någon som skulle kunna gå långt inom staff teamet!

Godkänd efter muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka