Nekad Esak2snabb4u | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esak2snabb4u

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199796464055/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d7229b7

Vad är din discord tagg? Esak2snabb4u

Vem var det som bannade dig? fjonken

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-18 232137.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hoppade ur min bil och började skjuta så fort jag såg deras bil röra sig så det blir shoot on sight. Jag fattar att det är shoot on sight för jag hoppade ju ur och sköt typ direkt men det var absolut inte meningen att det skulle bli shoot on sight för jag tänkte bara att jag inte skulle låta dem gå igen efter allt dem har gjort mot oss (Det var syrianska) För dem har hotat mig robbat mig skjutit mot mig och så vidare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner rullade lite i gs för att se vad för spännade som hände där idag. Då helt plötsligt ser vi oppsen som är Syrianska då. Då åkte vi fram till dem och snackade lite och då valde dem att följa efter oss. Så vi åkte runt lite sen åkte vi in i en gränd och försökte boxa dem för att vi skulle robba dem såklart. Men så fort jag hoppade ut och drog vapen mot han väljer han att köra in i min vän och försöka sticka därifrån och detta ska jag ju inte låta dem så jag smäller föraren med ett skott i pannan så han dog. Sen åkte vi fram till bilen och riktade men han auto hoppade ut och sköt ner oss alla med en mac 10 så vi dog sen stack han och jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var felaktig då ni inte vet om alla robbningar dem gjort mot mig men fattar att jag blev bannad om man såg det från ert perspektiv för då såg det bara ut som att jag hoppade ut och sköt direkt men som sagt i den stunden tänkte jag bara inte låta dem gå så jag valde att skjuta. Men som sagt från ert perspektiv fattar jag att jag får bann för shoot on sight.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad flera gånger förut och är inte stolt över det men de flesta är sv banns för lite lall och röstregeln men det finns även lite större som c logg och fearrp men då var jag vapen kåt och inte tänkte på rpn om det fanns något sätt att behålla vapnet men nu har jag mognat till och inte bryr mig om vapen. Om man blir av med det får man väll ta tillbaka det helt enkelt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha tagit det mer socialt som Unive vill ha och istället för att bara hoppa ut och skjuta så fort jag ser bilen röra sig. Så jag skulle ha hoppat in i bilen igen och åkt efter dem eller skjutit däcken för att jag visste att dem hade kickat oss om vi försökte följa efter dem och ta dem så. Så jag skulle haft mer social rp och inte skjuta direkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man absolut inte bara ska hoppa ur bilen och skjuta direkt och använda mer social rp. Så om jag var i den situationen nu skulle jag hoppat ut bilen och riktat och om dem ej lyssnat skulle jag smällt däcken som mest men aldrig skjuta mot människorna i bilen. Vill bara till lägga att jag aldrig kommer göra om det igen om jag får fortsätta rpa på er fantastiska server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka