Nekad Esak2snabb4u | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esak2snabb4u

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199796464055/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d7229b7

Vad är din discord tagg? Esak2snabb4u

Vem var det som bannade dig? ANKESHOF

Bild på banmeddelande: 20250102_151910.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För från deras perspektiv kanske det såg ut som att vi provocerade för vi inte åkte ifrån när dem riktade och sköt mot oss men sanningen var att vi bara ville prata med en person vid namn Omar. Men los capos som var det gänget han var med i sa bara att vi var med oppsen bara för dem ville ha anledning att skjuta men vi sa att vi va med southside och visade till och med våra kläder men dem började bara rikta och skjuta utan anledning när våra gäng inte hade några problem mot varann. Så egentligen var det gänget som gjorde fel och inte vi för dem gick bara för att skjuta direkt och inte ha någon social rp alls som Unive vill ha. Men respekterar ert beslut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän åkte i en bil till ett gänghus och där kände vi några personer och ville prata med dem. Så vi ställdes oss utanför och tutade lite så någon skulle öppna. Då kom någon grabb till deras port och frågade vilka vi var och då sa vi att vi var southside och vi visade våra kläder men dem sa att vi var syndikatet som är deras opps och började rikta helt utan anledning på oss så vi åkte iväg lite sen kom vi tillbaka för att försöka prata med dem och göra social rp men dem började skjuta mot oss så vi åkte iväg och gömde oss och försökte ringa han som vi ville prata med men han svarade ej. Efter det så blev vi båda bannade i 14 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var felaktig bann men fattar fortfarande beslutet när man såg det från er vinkel. För det var ju inte meningen att provocera mot gänget för vi hade en anledning men det såg nog ut som det för vi stack aldrig därifrån när dem riktade. Jag vet att det kanske var fel av oss och inte bara åka därifrån och sen ta kontakt med han vi ville prata med.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad väldigt många gånger förut. Men dem flesta är sv banns för lite lall och röstregeln och sen lite större som c logg och fearrp. Men jag har inte spelat på servern så länge men första gången jag fick krim så gjorde jag allt för att behålla mina vapen men nu dem senaste två veckorna kanske har jag verkligen försökt rpa bra och inte bryta mot massa regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha åkt därifrån när dem riktade för första gången och åkt iväg och tagit kontakt med Omar någon annan stanns istället för att stanna kvar vid deras gänghus och få dem att börja skjuta och rikta ännu mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man ska sticka ifrån gänghuset om man har blivit tillsagda att gå eller om dem riktade som dem gjorde mot oss.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka