Nekad Esak2snabb4u | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esak2snabb4u

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199796464055/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d7229b7

Vad är din discord tagg? Esak2snabb4u

Vem var det som bannade dig? ANKESHOF

Bild på banmeddelande: 20250102_151910.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För enligt dem kanske det såg ut som att vi provocerade utanför gänghuset men sanningen var att vi bara ville prata med dem för vi kände några i gänget. Men dem bara började rikta från ingenstans för dem trodde vi var med syndikatet och dem är opps med varann men vi sa att vi var med southside och visade till och med våra kläder men dem fortsatte rikta sen sköt dem mot oss utan anledning så vi försökte ringa han som vi ville prata med men han svarade ej. Så från ert perspektiv såg det ut som vi provocerade men det var gänget som gjorde fel tycker jag för att bara började skjuta mot ett helt annat gäng dem inte hade opps med och ville inte alls ha social rp som man ska ha. Sen fick jag även inga bevis på vad jag gjort och han jag åkte med fick bevis som bara visar att vi står stilla i en bil lite längre bort från gänghuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän åkte i en bil till ett gänghus och i det gänget som ägde huset kände vi några personer och ville prata med dem. Så vi ställdes oss utanför och tutade lite så någon skulle öppna. Då kom någon grabb till deras port och frågade vilka vi var och då sa vi att vi var southside och vi visade våra kläder men dem sa att vi var syndikatet som är deras opps och började rikta helt utan anledning på oss så vi åkte iväg lite sen kom vi tillbaka för att försöka prata med dem och göra social rp men dem började skjuta mot oss så vi åkte iväg och gömde oss och försökte ringa han som vi ville prata med men han svarade ej. Efter det så blev vi båda bannade i 14 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var felaktig bann för vi försökte bara prata men dem villa inte göra det och bara gick för att råna och skjuta oss när vi inte hade något krig eller bråk alls. Jag fattar dock att det såg ut som att vi provocerade utanför gänghuset för dem hade riktat och skjutit men om ni hade varit med från början så hade ni sett att det var gänget som gjorde fel när dem gick direkt för att skjuta utan att ha social rp som Unive vill ha.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flera gånger förut och är inte stolt över det men de flesta är sv banns för lite lall och röstregeln men det finns även lite större som c logg och fearrp men då var jag vapen kåt och inte tänkte på rpn om det fanns något sätt att behålla vapnet men nu har jag mognat till och inte bryr mig om vapen. Om man blir av med det får man väll ta tillbaka det helt enkelt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt för vi försökte bara prata med dem fast vi hade kanske kunnat åka iväg när dem började skjuta och tagit kontakt med han i gänget och fått han att be dem andra att sluta skjuta innan vi åkte tillbaka till deras hus igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska stanna kvar vid gänghus när dem har riktat och skjutit mot en.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka