Nekad Esak2snabb4u | Ban Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esak2snabb4u

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199796464055/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d7229b7

Vad är din discord tagg? Esak2fast4u

Vem var det som bannade dig? lluddee

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-22 165256.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag stod och lagade min bil på piren och några kom fram och riktade men jag bara lagade klart och hoppade in i bilen och stack.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i stan och såg massa bilar som klev runt och då började min bil ryka så jag körde till piren bron utan någon efter mig och ställde mig och lagade där för jag trodde det var gz. men sen halvägs in i lagningen kommer 2 yakuza bilar och bara visste att bjag var där och hoppade ut och riktade direkt mitt på piren bron där folk går och spwanar in så inte så diskret men jag sket i det och bara tog bilen och stack som då är fearrp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det det var det inte för jag kan erkänna själv att jag fearrpade men tycker det var väldigt tråkigt gjort av dem och tycker att dem också gjorde fel för senaste gången jag stod med vapen eller robbade någon på piren bron fick jag krim varning och dem hade ingen social rp bara hoppade ut direkt och på något sätt visste dem om att jag var där när jag inte hade en enda bil efter mig när jag körde in på bron och hade inte ens sätt deras bilar under hela vägen till bron. Men fattar attj ag gjorde mycket fel och att jag förtjänar ett straff men vill så gärna komma tillbaka till servern och rpa igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad flera gånger förut och är inte stolt över det. Jag har blivit bannad för lite allt möjligt som powergaming, c logg och lite mindre som smått lall och röstregeln men har ändrats nu och försöker att inte bryta mot reglerna men om jag råkar göra det så tar jag mitt straff om det är indragna roller eller bara ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha hållt upp händerna och värnat för mitt liv istället för att bara åka därifrån som ingenting. Jag fattar också att motparten blir arga efter detta men tycker inte dem spelade för motpartens vinst i scenariot heller när man bara hoppar ut på piren och riktar på en grabb som lagar och inte kan göra något motstånd,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man absolut inte ska fearrpa för man kommer få hårda konsekvenser och det är inte roligt och scenariot blir inte jämnt och man spelar bara för sin egen vinst i scenariot som ingen tycker är roligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka