Nekad Esak2snabb4u | Ban Överklagan [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esak2snabb4u

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199688151229/

Ditt Hex-ID: steam:110000166fd70bd

Vad är din discord tagg? Esak2snabb4u

Vem var det som bannade dig? Esplund

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag åkte in i ett gänghus med gängmedlemmar i och började lalla runt och räcka finger till dem som är två regelbrott, både lall och suntförnuft för i verkligheten skulle man absolut inte åka in i ett gänghus och hålla på att hetsa. efter det så riktade de även på mig och i stället för att hålla upp händerna så försökte jag slå han och det är fearrp som också är ett stort regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade snott en gängbil från någon på strippklubben. Sen tog jag den gängbilen och körde runt och sen in i ett gänghus där det var gängmedlemmar som stod och snackade. Jag åkte fram till dem och började räcka finger för jag tyckte det var roligt. Jag åkte runt lite sen började de följa efter mig och ville prata så jag stannade och pratade med dem. Sen hoppade han ut och började rikta så jag körde iväg men krockade rakt in i ett hus och bilen pajades. Jag hoppade ut och han fortsatte rikta men då tog jag fram en ficklampa och försökte slå han som jag vet är fel men jag tänkte inte när jag gjorde det. Sen hoppade jag in i hans bil och han sköt mig och efter det låg jag död sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig bann för jag gjorde många regelbrott. Först åkta jag in i ett gänghus och lallade som är ett och att bara åka in i ett gänghus och lalla skulle man aldrig göra irl så det är suntförnuft. sen riktade han även på mig och jag värnade inte för mitt liv så det är fearrp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 10 gånger förut och jag vet att det inte är alls bra men de flesta är sv banns för mild lall och röstregeln, sen är det några större som att jag har fearrpat, powergameat, c loggat och robbat på bensinmack.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha åkt in i gänghuset från första början och jag skulle absolut inte lallat runt när jag var inuti gänghuset för det är väldigt dålig rp. Sen skulle jag inte fearrpat och värna för mitt liv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig mer lalla och tänka mig för innan jag gör saker och ting.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka