Nekad Esak2snabb4u | Ban Överklagan [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esak2snabb4u

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199688151229/

Ditt Hex-ID: steam:110000166fd70bd

Vad är din discord tagg? Esak2snabb4u

Vem var det som bannade dig? Esplund

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag åkte runt i en gängbil och låsades vara ett gäng och sen åkte jag in i ett gänghus och lallade runt. Sen tog jag ut en ficklampa när de riktade men det var för att jag inte såg någonting och då trodde dem väll att det var ett vapen och då skulle de vara fearrp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade baxat en gängbil och åkte runt i den och hade en skön stund. Sen åkte jag in i scorpios gänghus och räckte finger till dem för dem hade kickat mig från gänget. Sedan åkte jag ut ur gänghuset och dem följde efter mig och började rikta men jag såg inte det så jag tog ut en ficklampa för att se sen sköt de mig och jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel för jag skulle inte åkt in i gänghuset från första början och jag skulle inte lallat runt men jag tycker inte jag gjorde så mycket fel för jag tog upp en ficklampa och inte en pistol.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 10 gånger förut men de flesta är sv banns för röstreglern och några är lite större som att jag inte rpade när jag krockade och hoppade ut och sköt istället eller att jag robbade någon vid en bensinmack.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte åka in i gänghuset från första början och tänka efter innan jag gör något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte hetsa mot farliga kriminella människor och inte lalla runt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka