Nekad Esak2snabb4u | Ban Överklagan [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esak2snabb4u

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199688151229/

Ditt Hex-ID: steam:110000166fd70bd

Vad är din discord tagg? Esak2snabb4u

Vem var det som bannade dig? Esplund

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag håll på att lalla runt som jag vet är ett regelbrott och ångrar verkligen att jag gjorde det. Sen när jag var mitt i ett scenario där någon riktade så tog jag fram en ficklampa och försökte slå till han och det skulle man ju aldrig göra i verkligheten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade snott en gängbil från någon på strippklubben. Sen tog jag den gängbilen och körde runt och sen in i ett gänghus där det var gängmedlemmar som stod och snackade. Jag åkte fram till dem då och började räcka finger för jag hade köpt upp gäng med dem sen kickade dem mig. Jag åkte runt lite sen började de följa efter mig och ville prata så jag stannade. Sen hoppade han ut och började rikta så jag körde iväg men krockade rakt in i ett hus och bilen pajades. Jag hoppade ut och han fortsatte rikta men då tog jag fram en ficklampa och försökte slå han som jag vet är fel men jag tänkte inte när jag gjorde det. Sen hoppade jag in i hans bil och han sköt mig och efter det låg jag död sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig bann för jag vet att jag lallade runt och jag skulle inte ha kört in i gänghuset och lallat från första början för om man hade gjort det i verkligheten hade det nog inte slutat så bra. Sen när han riktade så skulle jag rpat och hållt upp händerna och inte göra motstånd när han har vapen riktat mot mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 10 gånger förut men de flesta är sv banns. sen har jag varit p bannad en gång för att jag har c loggat som jag nu vet att man absolut inte får göra. Sen har jag robbat någon på en bensin mack nära sjukan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha åkt in i gänghuset från första början och absolut inte åka in och lalla. När han riktade skulle jag hållt upp händerna och inte fearrpa och försöka göra motstånd när jag har vapen mot huvudet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer inte fortsätta lalla och jag kommer inte fearrpa för det blir inte roligt när man bara spela för att vinna scenariot. Jag lovar att göra mycket bättre rp på servern om jag blir unbannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka