Nekad Esa1975 | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esa1975

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Ditt discord namn: vemevem.00

Ditt Hex-ID: 11000014e4991d4

Vad för typ av beslut gäller det? 10 dagars ban,krim varning1 samt krim varnin2

Vem/vilka tog beslutet? berra/bubulgum

Varför tror du själv att beslutet togs? jag tror beslutet togs eftersom jag under en stressande sitvation håppade ur bilen och började skjuta mot polis trots att hans vapen var riktad mot mig det uppfattas som orealistiskt agerande och regelbrott enlig serverns rp regler.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att beslutet är delvis felaktit eller för hårt då mitt agerandes skedde i en extrem stressad rp sitvation efter ett rån, biljakt och mitt fordon blev obrukbart. Jag hade inte som avsikt att bryta regler utan reagerade inpulsivt i stunden. jag anser att en krim varning eller krimvarningarna hade räckt utan en 10 dagars avstängning.jag vill bara tilläga att från mitt perspektiv var vi 4 personer i bilen och det var bara 2 poliser som man ser i klippet som hade anlet till platsen då vi stanna och min bild var att indeviderna bakom mig skulle då riktga mot polisen och det skulle då vara han som hade behövt fear rpa eftersom dem inte än var fler än oss men tyvär blev det inte så och när jag väl dog såg jag att ingen stod och rikta med mig och där kom medvetandet om att jag hade brutit mot era regler.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: berra har bevisen. jag vill bara be om ursäkt för att jag bröt mot era regler enda sedan min tidigare ban har jag tänkt att hålla min rp på en hög nivå och skapa roliga scenarion som tilexempell rånet då många uplevde detta men såklart i efterhand borde jag ha förståt och följt polisens order. jag tar till mig lärdom av detta och kommer agera mer realistiskt och regelrätt i framtidarp sittvationer. Jag tror att berra valde att ge mig krim varningar men att bubelhum vaöde att banna mig kan de vara att ni typ inte snackat med varandra och lagt 2 olika beslut?

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Vill även tillägga att under senaste 3-9 månaderna har jag ej blivit bannad då jag inte utfört regelbrott

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka