- Meddelanden
- 107
- Reaction score
- 4
Ban-referens
fptgty — FiveM, Utgår 2026-03-09
Anledning: paintbull bug för att få revive
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag var med i ett scenario där det var skottlossning mellan mig och motparten och jag förlorade scenariot genom att dö klockan var 02:00 och inga sjukvårdare och kmappast 50 spelare. Jag hade jätte tråkigt då jag ej kunde sova och då gjorde jag en bugg så att jag kunde få ress
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar fullt ansvar för jag böev bannad och kan vänta ut tiden på min ban. Jag är hämst ledsen för de jag gjorde det var jätte fel från min sida och såg allt inte bra ut inom rpen och det ber jag om utsäkt för. Jag borde tänkt mer nogrant innan jag tog beslutet. Jag känner att de va bra att jag blev bannad eftersom annars hade jag fortsatt och rpn på servern hade ej blivit rätt och jag har inset nu villket misstag jag gjort och det var helt rätt av staffen att banna mig.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att man inte ska använda sig av bugg eller sådant för att vinna på det men utöver det har jag lärt mig att hålla en bra rp på en hög nivå och även spela med förnuft det är inte rättvist för andra spelare att jag får ress och dem behöver vänta eller få krycka och detta är jätte fel från mig
Varför ska vi ge dig en till chans? Varför jag tycker att jag förtjänar en nsra chans är eftersom jag är en spelare på unive som skapar roliga scenarion för både mig och motparten och även att jag har en hög rp nivå när det väll gäller och focuserar på rp jättemycket och försöker alltid få högre rp nivå det staffen såg va jätte dumt och fel men det är ej så jag är ingentingen och jag håppas ni ej ser mig som en lallare på servern. Jag har 10 tidigare bans och har spelat på unive i nästan 2 år det är en otroligt bra nivå då jag börja rpa på unive och när jag började visste jag inte nått om rp och lärde mig på unive. Utöver det har jag alltod tagit hänsynt till mina bans och värkligen gjort bättre av mig nästa gång varke gång jag blivit bannad. Jag har aldrog gjort samma regelbrot efter jag lovat att de ej kommer ske igen och jag kan garanterat lova att detta kommer aldrig ske igen. Enn till sak är att jag vill komma tillbaka innan fredag då jag hade planerat roliga scenarion med gänget och
vänner på unive då det ska vara kul med många personer och när jag blev bannad ville dem inställa de och om jag ej blir unbannad kommer scenrion nt ske då jag är huvudpersonen men såklart så är det ej ert fell utan mitt och jag förstår det. Ennu en gång ber jag om ursäkt
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja men om du vill att jag ska vänta ut min tid sög det