Nekad Esa1975 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esa1975

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: vet inte hur mag gör

Vad är din discord tagg? esa0211

Vem var det som bannade dig? adamdansk

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-02-23 224703.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att när jag va kidnappad så kunde jag absolut inte se enn enda sak så jag ändrade settings och då relogga den av sig själv så när jag va tbx ingame så letade jag efter han ist för att kolla om han hade skrivit inrl

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jsg va kidnappad och ändrade settigs osen reloggade den av sig själv sen letade jag efter han sen håppade3 vi suport och snackade därefter blev jag bannad i 30dgr och indraget krim samt medlemskap

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag visste inte att jag skulle kolla min dc så jag gjorde fel och ber så mycket om ursäkt jag kommer alldrig göra om något liknande till nästa gång ska jag informera någon att jag behöver ändra mina main settings och relogga osen möta upp killen jag lovar att jag inte gjorde de med mening för jag hade endå inte gjort de med meningen för jag hade inget värdefullt på mig då men ber så mycket om ursäkt till hela servern och till alla andra om jag har förstört serverns rp jag vill bar få en till chans och få alla att ha roligt i ett scenario detta kommer aldrig ske inte något liknande iheller lovar och svär att detta aldrig kommer hända igen ber så mycket om ursäkt igen och ber om en sista chans för att rätta till de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte kolla mina senaste ban överklagan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? berätttat för personen att jag måste relogga eller kolla min dc

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag alltid ska informera någon om jag behöver relogga eller något liknande men tycker att det endå var en onödig ban vi kunde fortsattit scenariot efter jag svara hans pm när jag såg den då

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka