Accepterad Errkish | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Errkish

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? sveddans

Vad är ditt Hex:ID steam:110000146a361a9

Ange ditt födelsedatum 3 Juni 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är mestadels aktiv runt kvällen/natten då mina vänner är aktiva. Men om man tänker timmar så säg 3/5h per dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Blev av med min medlemsroll för drygt ett halvår sedan pga inaktivitet men 22/10-2024 ansökte jag igen och blev godkänd.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachme...acfbb8dc45035c7278e38a1d8c8fc7409a22821a99b8&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts största ansvar är att avlösa helpers med tex banna, kicka eller prata med oseriösa spelare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt just för att Unive är en bra server med mycket folk som vill ha seriöst RP och sedan jag gick med har det varit flera som förstört utvecklade scenarion, bra rp och allmänt skönt häng med lall eller omogenhet. Sånt vill jag få bort.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption för en servervakt är tex om jag ser en kompis göra ett bannbart fel och låter personen gå just för att det är en "vän"
Abuse är tex att använda vissa commands till ens fördel. Exempel: /kick för att någon tänker skjuta en, /revive för att slippa bli 12:ad eller /toggleid vid andra ställen än greenzones.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka