Accepterad errenuhhhh | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

errenuhhhh

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? big poppa

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Don Toliver

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? dedikerad, social och glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har en fader som är väldigt intresserad av bilar och äger en motorcyckelhandel och på så sätt har min karaktär ett stort intresse för fordon och har drömmen att en gång köpa sig en fin motorcyckel han hade även en bror vid namnet sten toliver som dog i en skottlossning på ett cafe och nu är don toliver på ett uppdrag att hämna sin döde bror genom att hitta dessa personerna som var delaktiga i skottlossningen för att göra detta så kommer han att ansluta sig till ett gäng vid namnet los pieros och på så sätt hitta dem skyldiga männen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker att jag kan bidra med en god rp nivå villket jag tror kommer att leda till att unive blir en roligare plats för alla. Jag kan även bidra med god social rp där båda partierna kommer att få sin del i min rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ska utspela sitvationer så att alla inblandade i sitvationen kan nöjas och inte spela enligt hur jag vill att sitvationen ska gå till alltså vad som menas med detta är att jag ska spela för att själv ha kul men även för motpartnerns skull

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? för ett tag sedan så fick jag en bannlysning och tack vare det så har jag nu lärt mig en läxa och fått en bättre uppfatning om vad som är rätt och fel och Jag tror att jag kan andvända detta till att förhoppningsvis bidra med rp på en bättre nivå och som sagt så lär man sig av sina misstag

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM random death match villket betyder att du inte kan döda en person utan en giltlig andledning t.ex om jag går på en gata och ser en person och dödar honom utan någon andledning så har jag brytit mot RDM regeln. Ett annat exempel på en regel kan vara FEAR RP villket betyder att vman måste validera sitt liv ett exempel är om någon riktar en pistol mot mig och hotar mig att döda mig så kan jag inte börja attackera denna personen och jag bör även följa denna personens årder eftersom att jag befinner mig i en sitvation där mitt liv är i fara.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har i mål att gå med i gänget los pierros och hämnas för min döde familjemedlem

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka